gek gevoel

Het is misschien raar maar ik heb het gevoel dat het dit keer raak is,dat ik zwanger ben. Ik kan helaas nog niet testen, omdat ik nog niet over tijd ben. Ik heb geen medische klachten maar op de een of andere manier voel ik me anders. Wie kent dit? Ook heb ik gemerkt dat als ik nu met mijn man vrij dat het wat pijnlijker is. Ik voel dan een soort van kramp in m'n onderbuik. Kan dit een teken van zwangerschap zijn? Ik heb dit nooit eerder gehad. Het lijkt net of daar iets in de weg zit, of kan je dit niet voelen...........

ik ben nu 21 weken zwanger en heb tijdens het vrijen nog nooit kramp in me onderbuik gehad. wel kom ik ineens heel snel klaar....maar dat schijnt normaal te zijn tijdens je zwangerschap.

Hoi,

Ik heb het wel eens gehad dat ik al een paar dagen voordat ik kon testen een vervelend gevoel had bij het vrijen en ook zwanger bleek te zijn. Het kan dus best zo zijn. Ik denk dat het ook ligt aan de stand van je baarmoeder.

Ik hoop voor je dat het raak is!

Hoi Kim,

Precies, hoe jij het omschrijft, een raar gevoel in je onderbuik, zo voelt het ook als je zwanger bent. Het staat ook in alle boekjes, dat je een vreemd gevoel in je buik hebt. De vorige keer dat ik dat voelde was ik inderdaad zwanger!!

Succes!

Ina

hallo kim ik wou ook ff reageren ik heb het zelfde als jou gehad en ik had wel vroeg getest en ik was wel zwanger al 5 weken dus ik zou gaan zeggen testen zit grote kans in dat je zwanger kan zijn

Terug
Bovenaan