Gek he, dat ik moe ben??

Al een paar weken slaap ik zo verschrikkelijk onrustig! Als ik al slaap tenminste.
Vroeger was ik met geen kanon wakker te krijgen, tegenwoordig wordt ik echt van alles wakker.
Of van helemaal niks, zo moe als ik ben, Ik kan uren wakker liggen. Vannacht was het weer raak werdt om 3 uur wakker en sliep vervolgens de eerste 2 uur niet meer. (het hielp niet dat ik even naar de wc ging en dat ik in de kots van 1 van de katten stapte, opruimen en wassen dus WAKKER!)
Maar zo irritant dit, hebben jullie er ook last van of ligt het aan mij??

Nee ik heb er ook last van. Gek wordt ik ervan. Vannacht ook weer wakker gelegen. Ik wordt rodn half 5 wakken val pass rond 7 uur weer in slaap en dan staat de kleine weer te springen. Pffff erg vermoeiend.

Sterkte!!

Ik lag laat op bed gister (00.00) maar viel pas tegen half 3 in slaap... Gelukkig kon ik vanmorgen uitslapen en heb dat dan ook gedaan tot 11 uur.
Maar het is erg vermoeiend.

Liefs Butterfly86 (junimama)

hallo

ja dat herken ik goed!ik slaap al sinds 8 weken zwanger schap heel slecht en ben nu 19 weken zwanger.ik kom bijna niet in slaap en wordt ook echt overal wakker van.en als ik slaap wordt ik wakker van de nachtmerries!!en dat is helemaal rot!ik wordt vaak genoeg huilent wakker of dat ik denk hoe kom ik hier nou weer bij!!en ik ben van mezelf een pieker kont maar nu helemaal!!wordt er soms helemaal gek van!!

Groetjes Annet

ik ga doodmoe naar bed,maar in slaap vallen,ho maar....en hier ook standaard om 4.15 uur wakker en dan niet meer in slaap vallen...7.15 staat zoonlief al weer om mama en papa te roepen :(.....

Ik slaap op zich wel goed maar moet er alleen vaak uit om te plassen maar kruip daarna wel gewoon weer terug en dan val ik weer in slaap maar het gaat nu wel lastiger worden want ik slaap normaal op me buik maar dat gaat nu bijna niet meer want dan begint de kleine tegen te stribbelen haha..
Hoort er allemaal bij ik neem het maar voor lief is me eerste dus ik geniet er extra hard van..;-)

Ze zeggen dat je lijf je voorbereid op wat gaat komen, maar bij mijn dochter ging dat niet op! Ze sliep zo goed, dat wij gewoon hele nachten konden slapen hoor! 11 uur de laatste voeding en dan kwam ze om 7.30 uur pas weer! Ik heb niet de illusie dat dat nu weer gebeurt hoor :-D . We zullen zien hoe het gaat allemaal! En anders maar tussendoor-dutjes!!
Greetz Esz

Terug
Bovenaan