gek kind

vraag ik net aan karlijn wat ze wil eten zegt ze :
een toti met een omaatje hahaha
ik zeg tegen d'r nee straks hebben we boerenkool zegt ze nee mammie macaoni
ik zeg nee vandaag boerenkool
zegt ze : neehee mammie pizza maken!!!
wahahahaha
steeds als we vragen wat ze hebben wilt krijgen we standaart dit antwoord
hoezo verslaafd hahaha

als ze gepoept heeft komt ze na me toe en dan zegt ze : mammie bahh Lijn sinkt
hahahahaha

liefs maurilla

hahaha ja heeeel verslaafd.Als ik aan nicky vraag wat ze eten wil,zegt ze NEE,NEE.ze heeft net 1 boterham met vlokken op gegeten.

Als ze gepoept heeft zegt ze bah,en soms ook bah papa..hahahah en knijpt haar neusje dicht

groetjes,karin

Leuk he die uitspraken.Shanice is volop aan het zingen hihihi.Net moest ik een kus op haar bil geven want die doet au hihi. Als Milton stout is zeg ze broer stop mag niet hihi.
Het zijn net papegaaien hihih. Shanice van de week mama auto ik ook auto rijden ik zeg nog 16 jaar wachten en dan je rijbewijs halen dan mag je autorijden roept ze oepie joepie schitterend waar ze mee komen.
Als we het over eten hebben roept ze altijd als eerst friet hihih daarna ijst bedoel ze rijst .

groetjes lisette

hahahahahaha

ik moest net na de wc toe
vind madam een pakje maandverband en vraagt wat dat is
dus ik haar uitgelegd dat die bij mamma in de broek moet
zegt ze heel wijs: oohhhh is een mammaluiler ( luier dus ) hahahahaha
lijn ook mamma luiler
en nu loopt ze dus rond met een maandverbandje op d'r buik geplakt ziet niet uit hahahahaha

Hi,

Moest er lachen om de verhalen, maar lag net ook in een deuk om onze man.

Meneer heeft meerdere knufs in z'n bed en met het naar bed gaan is het een vast ritueel de de knufs op z'n buik te leggen en ze te benoemen. Hij heeft 2 van die tutknufs met een belletje (prenatal) wij noemden die altijd spook, hij noemt ze nu bob maar hij heeft ook 1 van tutknuf van tiamo, maar die is kleiner.

Die knuf had nog geen naam, dus ik noemde die kleine bob, net zegt hij zelf beebie bob!!! Geweldig, moest er zo om lachen!

Hij heeft het nu heel druk met beebies. Of de meiden er op de psz er zo druk mee zijn weet ik niet, maar ik hoor hem nu al 2 dagen over baby. Voorteken? ;)

Liefs Lientje

Renske lag vanmiddag op bed nog even te kletsen, na een kwartiertje roept ze opa (die oppast op donderdag). Opa gaat toch maar eens even kijken, had haar Bumba knuffel gepoept en die moest een schone luier.

Terug
Bovenaan