A Anoniem Guest okt 20, 2008 #1 Mijn dochter is gek op auto's: Wilde dit gewoon even delen met jullie, groetjes van Sonja
A Anoniem Guest okt 20, 2008 #2 Die gaat later coureur worden!!! Wat een ontzettend lieve foto's.
A Anoniem Guest okt 20, 2008 #3 Hé eindelijk ook iemand met een dochter die gek is op auto's! Hier dus ook zo'n auto-fan meisje. Ik heb zo'n zelfde foto van Sarah in het auto-wagentje van het tuincentrum Stoere meiden hebben we Tamar & Sarah (16-07-5007)
Hé eindelijk ook iemand met een dochter die gek is op auto's! Hier dus ook zo'n auto-fan meisje. Ik heb zo'n zelfde foto van Sarah in het auto-wagentje van het tuincentrum Stoere meiden hebben we Tamar & Sarah (16-07-5007)
A Anoniem Guest okt 21, 2008 #4 oh wat leuk!!! heb hier ook een kleine chauffeur in huis,als we in de auto thuis komen wil anouk gelijk achter het stuur van mn auto zitten.en er uit willen ho maar. gr petra
oh wat leuk!!! heb hier ook een kleine chauffeur in huis,als we in de auto thuis komen wil anouk gelijk achter het stuur van mn auto zitten.en er uit willen ho maar. gr petra