Gek op?

Hé meiden,

Waar zijn jullie nu echt gek op?
Ik watertand van salades, komkommer in het zuur, rode besjes en een flinke zak chips met ketjup!

Zit hier helemaal te watertanden.
Normaal ben ik van de zoete dingen??? Moet ik nu niet aan denken...

Hebben jullie ook zoiets?

X Suus

Ik ben helemaal verslaafd aan van die kleine slaatjes (huzaren en rundvlees), Ik drink heel de dag door alleen maar Taksi (zn 1,5 pak per dag haha), Bosvruchten ijs uit bak heerlijk s'avonds maar niet te veel want is niet echt gezond..

En de afgelopen 2 weken had ik zo'n zin in haring, maar elke keer kwam het er niet van dus heeft mn vriend van het weekend heel de omgeving af gereden voor haring haha.. Nou dat was echt genieten!!

Gr Daphne

Hi,

Hier geen speciale lekkernijen, maar wel ontzettende eetlust. Tenminste: snacklust. Nu ben ik sowieso al een lekkere eter, maar wat er nu naar binnengeschoven wordt.... ik wil het niet eens weten! En toch kom ik geen kilo's aan! Ik zal de energie wel nodig hebben denk ik maar. Favoriet is drop en chips (zo zout mogelijk), maar ik heb dan ook een zeer lage bloeddruk, dus bij mij is dat allemaal legaal! Heerlijk!

Gr. Tamara.

Hallo,

Ik moet echt lachen als ik dit lees heb nu nog echt het tegen overgestelde.
Heel weinig eetlust. en lus juist dingen niet meer moet er ook echt niet aan denken want dan voel ik het al nu zelfs al...hihi
Ik dronk heel veel thee moet er niet aan denken, ik was verslaafd aan de blauwe taksi wat vond ik dat laatst vies!!! echt grappig wat er met je lichaam gebeurd.

Kus Feetje

Hier ook weinig eetlust, veel te misselijk voor!
Maar gisteren had ik echt enorm behoefte aan vers fruit en fruitsap. Daarnaast zat ik net wel even te lekkerbekken bij het idee van een lekkere maaltijdsalade met tonijn, tomaat ei....eigenlijk alleen maar gezonde trek op het moment.

Ik had bij de andere 2 ook heel veel behoefte aan fruit en daarnaast heb ik dozen waterijs opgegeten.
Nu ik daar aan denk, lust ik wel een ijsje, hahahaha!

Groetjes Suus

ook mijn eetlust is minder, hoewel ik niet supermisselijk ben. Dwing mezelf om 's avonds een bordje warm eten naar binnen te krijgen. Veel groenten en met sterke smaak, daar heb ik zin in.
Een echte theeleut was ik ook, als ik nu 2 kopjes drink per dag is het veel. Liever vruchtensap of water. Wel eet ik overdag (vooral op het werk) meer brood, dat is waar ik echt trek in heb.
Verder dus geen dingen waar ik ineens ontzettend trek in heb vergeleken met eerder. Misschien komt dat nog.

Groetjes

Ik krijg ook deze keer weer mijn brood niet weg, al gaat het nu wel weer nu de eerste 3 maanden voorbij zijn. Maar te zwarte korstjes laat ik staan, net als mijn dochter, haha.

En die verslaving aan huzarenslaatjes heb ik ook! Had ik bij de andere 2 niet.

En ik ben net hollebolle gijs. Ik eet en eet en eet en groei maar heel weinig: 2 kilo zwaarder nu. Ik haal gewoon de volgende maaltijd niet. Dus ik loop nu steevast met van die meergranenkoekjes in de tas en slaatjes in de koelkast.

Oh ja, de koffie smaakt me minder. Inmiddels lust ik het wel weer, maar meer dan 1 kopje op 1 dag red ik niet.

Terug
Bovenaan