gek van dat wachten!

hoi,

moet het even kwijt. Ik wordt gek van dat wachten. Ben nog steeds niet ongesteld, laatste keer was 2 juni, zit wel onder de puisten , dus het zal zo wel komen, of misschien toch al van de zwangerschaphormonen? Thuis beloofd tot eind van de maand niks te testen, maar of ik dat red?

Groetjes

Hai,

Probeer eens de 'tampon-test', zo kun je zien of er iets van ongi aan zit te komen. Heb zelf zondag die test gedaan en pas vandaag zet het door. (tampon dus erin en even ca. 1 minuut laten zitten en er weer uit halen, zie je resultaat of niet natuurlijk!!).
Kun je lekker stiekem doen en een pakje o.b. comfort is een stuk goedkoper!!

Suc6
Ineke

Haha, ik las die tip toevallig gisteren, dus meteen maar gedaan...... En nog niks, dus ik weet nog steeds niks, wel net een test gekocht die nog 2weken in de verpakking moet blijven

Ha die mama,

wat spannend zeg en ja kan me goed voorstellen dat het moeilijk is om te wachten met testen. zit nu zelf ook weer in spanning heb test gedaan maar gaf negatief. Maar ja misschien te vroeg net 1 dag overtijd. Maar je wil zo graag  he'.

goed zal voor je

Groetjes astrid

Hoi,

Nog even over die tampon-test. Ik las dat wanneer de test 'negatief' aangeeft het zeker nog 2 dagen zal duren mocht je eventueel ongi worden. Dus waarschijnlijk de komende twee dagen nog niets!!!!
Maar waarom moet je nog 2 weken wachten dan? Wanneer je NOD al geweest is?
2 Weken??? Ik wordt al gek wanneer ik er aan denk! Maar ik ben ook de super neuroot wat dat betreft hier op dit forum volgens mij.
Heb dus vorige week op 1 dag (3 dagen VOOR mijn mogelijke NOD) al drie testen gedaan... wanhopig hopend op een streepje die er natuurlijk niet kwam.
Knap hoor wanneer het je lukt en ik vind dat dan je doorzettingsvermogen beloond moet worden!

Liefs Ineke

Inderdaad knap dat je ondanks die spanning en onzekerheid nog niet hebt getest zeg!!!! Ik ben net zo'n neuroot als Ineke (geintje Ineke, nou ja....!) en had ook al 5 keer getest toen ik ongesteld werd!!! Wij wachten hier in spanning af!
Succes!
Liefs Solleke

mijn NOD is moeilijk vast te stellen, omdat mijn cyclus altijd al een zoitje is geweest zonder anticonceptie. Dus om me zelf niet helemaal gek te maken probeer ik niet weer te gauw te testen. Maar ja het kriebelt wel. het is ook veel te duur anders en stel dat ik wel zwanger word, je weet het toch maar nooit he, dan geef ik het geld liever uit aan leuke babyspulletjes....zucht...draai die kalender maar door naar eind juli

Terug
Bovenaan