Gek van de rugpijn

Hi all,

Ik ben nu 23 weken zwanger en ik word echt gek van de pijn in Mn rug.
Ik zit niet lekker ik lig niet lekker eigenlijk is bewegen het enige wat nu een beetje goed aanvoelt voor Mn rug.
En ik kan vanalles vinden over lage rugpijn. Maar de pijn zit hoog net onder Mn schouderbladen. Zeg me alsjeblieft dat er meer zijn die dit hebben gehad en dat er iemand is die weet wat helpt tegen deze klachten.

Ik begin gewoon medelijden te krijgen met mensen om me heen die gek worden omdat ik niet even stil kan zitten of liggen.

Hopelijk kan iemand me helpen
Alvast bedankt

Ja, hier helaas nog 1. Ben 25 weken zwanger en heb ook al een aantal weken enorme rugpijn ter hoogte van mijn schouderbladen. Dit is mijn tweede zwangerschap en bij de eerste had ik het ook alleen iets later in de zwangerschap. Het enige wat bij mij helpt is regelmatig gaan staan, zwemmen en regelmatig een bezoek aan de masseur... verloskundige heeft verder ook geen tips..
succes!

Heb ik ook gehad maar dan lage rugpijn en hoge rugpijn kon niet zitten staan liggen niks voelde goed! Heb het de hele zwangerschap gehad, het begon al bij 9 weken. Laatste trimester vooral bekkenpijn, fysio hielp niet. Was om gek van te worden! Inmiddels an bijna 5 maanden terug bevallen het gaat iets beter maar de pijn blijf ik houden.

Heel herkenbaar.
Ik ben naar de fysio geweest maar was echt goed hielp was alles los laten masseten bij een goed masseuse! Doet daar wel even pijn maar je knapt er vaak wel van op!

Terug
Bovenaan