Gek van de rugpijn...

Hey meiden,

Ik heb bekkeninstabiliteit en ben gisteren weer naar de fysio geweest, omdat ik zoveel pijn had moest ik geen oefeningen doen maar heeft ze het los gemaakt door stevig te masseren...
Heerlijk natuurlijk maar ik kan vandaag haast niet lopen van de pijn. Ik baal er zo verschrikkelijk van, en maak me ook wel een beetje zorgen. Kan die bekkeninstabiliteit geen kwaad voor mijn kindje?

xxx
 
Ik heb zelf ook last van bekkenpijn en ik merk dat ik na een behandeling bij de fysio vaak eerst meer pijn heb en daarna wordt het minder. Zij adviseert mij ook om na een behandeling echt rustig aan te doen. En de pijn kan echt geen kwaad voor je kindje, het is meer lastig voor jezelf. Let wel op na de bevalling dat je niet te snel te hard van stapel loopt. Dus zoveel mogelijk in bed blijven na de bevalling en daarna alles weer rustig oppakken.
 
Hay meid,

Het is lastig voor jezelf inderdaad. De kleine neemt wel van je, hoe dan ook! Je kindje heeft er geen last van....

rustig aandoen is het enige wat je kan doen maar als ik je zo opneem, kan je niet anders....


sterkte meisie............
 
hallo dames heb ook een beetje pijn in mijn onderrug vooral na lang liggen/zitten is dit een begginend bekkeninstabiliteit of?
hm ik weet het niet voel het soms niet altijd.
 
Terug
Bovenaan