Gek van de weeen!

Hoi,
Sinds gisteren rond het middag uur is het flink bij me gaan rommelen.
Toevallig moest ik naar de verloskundige en zij wist me te vertellen dat onze kleine helemaal de bekken was ingezakt en goed klem lag, ik vertelde dat ik me vreemd voelde en uit me stijgende bloeddruk bleek dat er wel degelijk wat aan het rommelen is.
Maar het kan ook nog zo weken aanhouden, het zegt nog niks.

Wel werd ik een beetje zenuwachtig, de hele avond en nacht ging het maar door ik heb bijna niet geslapen, vandaag werd het nog erger ik ben maar gaan wandelen in de hoop dat het door gaat zetten.
Maar het zet nog steeds niet door, ik heb wel vandaag 2x 1,5 uur pauze gehad dan was het helemaal weg en daarna begint 't weer.

Ik wordt er helemaal gek van, het liefst wil ik dat het doorzet want zo wordt ik een beetje ongeduldig.

Heeft iemand een glazen bol die even kan kijken hoeveel dagen ik dit nog moet volhouden? hahaha......
Of nog wat tips zodat het gaat doorzetten hahaha......

Voor iedereen die nog moet bevallen heel veel succes!

Groetjes Mirella

Hoi Mirella,

degene met de glazenbol, mag voor mij ook even kijken.
Hier rommelt het al bijna twee weken. Overdag bijna niet, maar als ik 's avonds even lekker zit en 's nachts is het feest. Ik hoop elke keer dat de weeen regelmatiger komen, maar helaas. Ben morgen uitgerekend. Dus van mij mag het nu wel.

Ik wens jou ook veel sterkte en dat het maar gauw doorzet.

Jammer genoeg heb ik geen tips voor je.

Liefs,

Mirella en first mum,

Heel veel succes !!!
Dit is echt de andere kant van een bevalling.
Ik een bevalling van nog niet eens 4 uur, en jullie is het al   weken aan het rommelen.
Een wereld van   verschil.
Ik leef met jullie mee.

Groetjes Friese leeuw en Steyn 5 1/2week

Ook hier geen tips... wil je alleen heel veel sterkte wensen en stur maar wat weeën deze kant op, want hier is nog niets en ben toch al 41wk+1dg...

Sterkte vannacht!!

Liefs Nanda

Hier is alles weer rustig helaas........... vannacht gewoon kunnen slapen gelukkig want ik was ook behoorlijk moe geworden.
Nu is alles stil, heel gek hoor! ik hoop stilte voor de storm maar het kan ook nog dagen gaan duren.

Volgende week wordt het 25+ graden dus van mij mag hij wel komen, ik zie daar nogal tegenop.

Wel heb ik van mijn lieve man een nieuwe tuinset gekregen als kraamkado, kan ik lekker met de visite buiten zitten.
Als het goed is wordt het zo bij ons bezorgd.
Wel heel lief het beurt me op hahaha!!!

Meiden allemaal succes, morgen is het vaderdag dus een leuke dag om te bevallen!

Bedankt voor jullie medeleven, en fijn te horen dat ik niet de enige ben.

Groetjes Mirella

Terug
Bovenaan