Herkenbaar hoor! Ik ben zelf nu 37+4, dus over iets meer dan 2 weken uitgerekend. Ik heb vanaf het begin het gevoel gehad dat ik met 40+1 zou bevallen (vanwege de speciale datum, onze eerste is ook op een speciale datum geboren dus vandaar mijn gevoel) maar het is al sinds week 36 enorm aan het rommelen. Afgelopen maandag zelfs flinke weeën gehad, helaas stopten deze weer na een kwartiertje. Omdat het al zo vroeg aan het rommelen was, hadden we echt het idee dat deze ook eerder zou komen (eerste is met 38 wkn geboren), dus ben ik van mijn eerste gevoel afgestapt. Maar omdat het niet doorzet, ben ik dus vandaag weer terug naar mijn eerste gevoel gegaan: ik beval op 25 augustus haha. Zolang ik dat in mijn hoofd hou, kan het alleen maar meevallen - hoop ik. Met een peuter thuis vind ik het ook flink, ik geniet als hij naar de kinderopvang gaat omdat ik dan een dagje voor mezelf heb, maar ik merk dat ik de dagen dat hij thuis is ook moeilijker door kom. Ik probeer het op te vullen met visite, dutjes, series / films kijken en alvast wat dingetjes voorbereiden voor de baby verdeeld over de dag. Op een dag als vandag, als mijn zoon even geen zin heeft om leuk te doen maar alleen maar peuterpuberteit gedrag heeft, vind ik het erg zwaar. Dus dan maar weer een rondje fietsen en hopen dat mijn vliezen niet onderweg breken, whaha.
Succes met de laatste loodjes en ik hoop voor je dat het snel mag beginnen!