Gek van mezelf!

Ik moet gewoon effe mijn verhaal kwijt!

Sinds vandaag word ik echt helemaal gestoord van mezelf. Ging een paar uur geleden naar de wc en toen dacht ik iets roods te zien in mijn afscheiding. Nu ga ik echt om de 5 minuten naar de wc om te kijken of k bloed!!! Gelukkig heb ik helemaal geen bloed meer ontdekt, maar ben ontzettend bang dat ik weer ga bloeden. Dinsdag moet ik voor mijn eerste echo en ben onwijs bang dat ik dat dus niet red. Heeft iemand een idee hoe ik met mezelf om moet gaan of herkent iemand deze enorme angst?

Sorry voor dit geklaag!

Liefs,

Danielle 22 jaar, 6wkn 1e kindje

Hallo!

Zeker weten dat ik je verhaal ken. Ik neem aan dat het bij jou ook al eens mis is gegaan, vandaar die onzekerheid. Ik ben vandaag 13 weken, en ik kijk nog steeds mijn broekie na. Belachelijk eigenlijk ,maar ook wel weer logisch. We moeten gewoon leren om weer te genieten van een zwangerschap, zonder die angsten. Dat ik nu verder ben helpt al (het ging toen mis bij 8 wkn), en ik denk dat dat alleen nog maar gaat groeien. Succes en veel plezier bij de echo! Greetz

Je mag best klagen hoor, is juist goed dat je je hier uit.

Tja wat die angst betreft is zeker als het al eens mis is gegaan heel
logisch, maar bedenk wel de meeste zwnagerschappen gaan gewoon goed. En
je zorgen maken heeft gewoon geen zin. Het helpt je niet om je beter te
voelen en het helpt helemaal niet om een miskraam te voorkomen.

Probeer rustig te blijven, bekijk het positief daar heb je veel meer aan.

Groetjes

Miep

Hoi danielle,

Ik herken die angst zeker hoor! Mijn vorige zwangerschap is met 17 weken misgegaan. Nu ben ik bijna 6 weken zwanger en steeds ben ik bang dat het niet goed is en ga ik naar de w.c.. Heel herkenbaar dus jouw verhaal!!
Ik probeer zelf steeds te denken dat het in de meeste gevallen goed gaat (zoals Miep ook al zei) en dat de kans dat het weer misgaat dus klein is. Het is moeilijk maar je maakt jezelf anders helemaal gek. Of probeer  wat afleiding te zoeken.

Enneh.......het is geen geklaag hoor!!! Lekker van je afschrijven is ook goed dus gewoon doen.

Sterkte met de echo dinsdag.

groetjes Landi

Terug
Bovenaan