Gek word ik hiervan!!!!

A

Anoniem

Guest
Soms zou je toch stapeldol worden van jezelf?

Ik ben inmiddels al twee weken over tijd maar nog steeds niks...
Ik heb vorige week donderdag getest ('s avonds) en had een dikke min!!!
Jammer natuurlijk. Ik heb nu al twee weken steken in mijn buik. De ene keer erger dan de andere keer, maar het wordt wel vervelend onderhand.
Daarnaast heb ik soms wat zeurderig gevoel in mijn buik. Ik hoop dan maar dat ik snel ongi word. DAn kan ik weer met een nieuwe kans starten. Hier heb ik echt niks aan!
Ik heb ook al een week of twee gevoelige tepels. Lastig, maar te doen. Bij vlagen wat misselijk en weinig eetlust (vergeleken met anders)

ALs ik einde van de week nog niet ongi ben dan test ik gewoon nog een keer. (dan 's morgens). Misschien dan...????

Ik blijf duimen, maar ondertussen....

Bah,

Wie herkent dit???

Liefs MIer

Ik zou het zo geweldig vinden wanneer iemand zou zeggen: als je dit of dat hebt dan ben je ongetwijfeld zwanger.

Maar nee!

Blijven duimen

Liefs Mier

Hai mier

Nou ik zit in hetzelfde schuitje als jou hoor. Ik ben ook weer overtijd en de testen zeggen negatief. TJa aan mij heb je dus ook niks. Heb je het verhaal van go1 een beetje gevolgd? zelfs een bloedtest zegt dus niet alles. Nou ik ga van het weekend maar weer testen. het al heel wat testen versleten maar goed. je moet toch iets he.

liefs wies

Hallo,

Ik zit ook in hetzelfde schuitje...ik moest 3 dec. ongesteld worden en
ben het nu nog niet terwijl ik altijd op tijd ben. Al een paar testen
gedaan en die zeggen ook allemaal negatief :-S.....afwachten maar :-S...

Sterkte!

Groetjes Suzanne

hoi mier79,

Ik weet het niet hoor, maar heb je pas 1 keer ('s avonds getest)?
Als dit het geval is zou ik morgenochtend alweer testen! Als je net zwanger bent is het HCG-level nog niet zo hoog en zeker 's avonds niet. Wanneer je nu al weer een paar dagen verder bent en 's ochtends test, test je misschien wel positief!

Heel veel succes en ik duim voor je hoor!!!

Groetjes,

mama2004  

Dames, hou goede moed.
Zolang je nog niet ongesteld bent, is alles mogelijk.
Dat zie je wel bij mij.
Vorige week maandag was de bloedtest negatief, afgelopen zondag
2 x getest en wel postief. Wij konden het ook niet geloven.
Volgende week dinsdag naar de verloskundige.
Dus meiden, hou vol.

Liefs, Go

Hoi meiden,

Ik zat even mee te lezen op jullie forum en wil alleen even zeggen dat er 's nachts het meeste hormoon HCG word aangemaakt, gedurende de dag plas je dat uit waardoor er vaak 's avonds minder in je urine zit. Ik heb ook twee keer een test moeten doen(de eerste was 's avonds omdat ik de spanning niet uithield en die was negatief) om een positieve uitslag te hebben. Dus meiden, hou de moed erin het vrouwelijk lichaam is heel bijzonder en goed in staat je voor de gek te houden.

Groetjes Odette(inmiddels 23+5 zwanger van de 2e)

Terug
Bovenaan