Gek word ik van het forum!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Hehe, eindelijk kan ik weer inloggen. Beetje vreemd doet het forum de laatste paar dagen wel! Dacht eerst nog ergens gelezen te hebben dat er iemand bezig was om te achterhalen of het verholpen kon worden?! Maar de laatste dagen kon ik ook niets meer lezen, werd niet geopend!
Heel lastig!
Maar waarschijnlijk ben ik niet de enigste die hier last van heeft.

Wie van jullie kan mij helpen?
Ik heb al een hele week "bruine afscheiding", de ene keer weer wat meer dan de andere keer. Vorige maand had ik dit precies zo voordat ik ongesteld werd. Met het gevolg dat ik al een hele week voordat ik ongesteld zou moeten worden met inlegkruisjes loop.
Voor de duidelijkheid: de eerste 4 maanden heb ik hier geen last van gehad. Beetje raar he? Of is het misschien iemand die dat ook heeft?
Mijn NOD is 17 augustus, dat wacht ik maar weer rustig af. Alhoewel ik het vervelend  vind zo vroeg al met spullen op  stap te moeten. Want  tja, ik zal toch verschoningen mee  moeten  nemen als ik weg ga. Dus een week voor het ongesteld  worden en als ik ongesteld ben (als ik het nu word, denk van wel???).

Hoop  dat er  dames zijn die  dit herkennen!

Juffy  

Hoi Juffy, helaas is jou probleem bij mij niet herkenbaar. Het lijkt me inderdaad wel SUPER vervelend.
Ook ik heb 17 aug mijn nod dag! Maar heb niet echt een gevoel van zwanger zijn. Heb wel een aantal kwaaltjes maar die zijn bij mij bekend ( zoals zere/gevoelige borsten, pukkeltjes, weeig gevoel in onderbuik).

Afwachten maar weer.....................succes en ik duim voor je!

Gr Mees 1ste kindje ronde 9

IK WORDT HELEMAAL GEK VAN HET FORUM!!!!!

Zo, moest er even uit! Maar volgens mij ben ik niet de enigste want het is vandaag heel rustig met berichtjes.
Ik heb in ieder geval even mijn hart gelucht (als ik het berichtje kan plaatsen in ieder geval, hahahaha!)

Groetjes Nicole

Hoi Juffy

Jeetje wat een toer om een berichtje achter te laten zeg!!!! Maar goed.........

Wat jij omschrijft heb ik wel een dag of twee, drie voordat ik ongi word. Het is zeker heel vervelend  maar gebeurt gelukkig niet altijd. Ik zou alleen niet weten wat het betekent als je dat een week hebt. (kan je wel je nod al een week vantevoren weten.....)

Hoop dat je hier toch wat aan hebt.
Liefs Annet

Terug
Bovenaan