Gek word ik van mezelf :-)

A

Anoniem

Guest
Nu we voor een 2e zijn begonnen, ben ik veeeeeel ongeduldiger dan bij de eerste zwangerschap.
Zit continu te bedenken of ik al iets 'voel', en als ik dan ergens last van heb ook meteen kijken of dat een symptoom kan zijn :)
Zondag is mijn NOD pas, voor mijn gevoel duurt het nog een eeuwigheid!

En dan te bedenk ik me dat er vrouwen zijn die al heel lang bezig zijn zwanger te worden, eigenlijk is mijn gewacht dan peanuts! Dus waar heb ik het eigenlijk over... maar wilde het toch even kwijt :)

Oh dat is heeel herkenbaar. Vooral omdat je het zo graag wilt... Mijn NOD is de 15e. Ook ik ben continu bezig of ik al wat voel. Het ergste is dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kunt houden. Hopen op het beste. Ik duim met je mee... Ga maar veel afleiding zoeken. :)

Hahah heel herkenbaar, ik denk voor vele dames hier! Onze insteek was ook 'we zien wel', maar ik herken mezelf erg in jou ;). Zondag is je NOD, dus theoretisch gezien kun je donderdag of vrijdag al testen met die gevoelige testen. Werkte bij mij 2 jaar geleden ook ;)

Haha het feit dat er binnen het uur al 2 reacties zijn zegt genoeg ;-)
Van het weekend was ik echt extreem duizelig, heb ik al heel lang niet meer gehad (heb altijd een lage bloeddruk maar gaat al heel lang goed...). Meteen checken hiernaast bij zwangerschaps verschijnselen en ja hoor, hij staat er tussen!
M'n man ligt in een deuk om mij...
Ik wacht rustig (nou ja...) af tot maandag, vorige maand was ik ook een paar dagen later.
Het liefst zou ik nu graag last van mn borsten willen krijgen, dat had ik vorige keer ook en dan weet ik het tenminste haha.

De 15e is al overmorgen! Spannend :)

Haha spannend hoor! Knap dat je het geduld kun opbrengen tot maandag! Ik heb de laatste dagen steeds wat steekjes in mijn buik gevoeld met daarbij een soort strak gevoel in mijn buik. Zit mezelf ook helemaal gek te maken, maar moet mezelf toespreken dat het deze maand echt nog niet raak is. Al heb ik wel voor de zekerheid wat zw.testen besteld vanmorgen ;) Mijn NOD is volgende week rond de tweede verjaardag van mijn zoontje! (dat zou wel een geweldige verrassing zijn als ik die ochtend positief zou testen..)

Hou goed in de gaten dat je lichaam een loopje met je kan nemen. Ik ben dus iemand die er wel lang over doet. (heb hulp van hormonen nodig) maar juist de keren dat ik helemaal niks voelde was ik juist zwanger. Ook kan ik je uit ervaring vertellen (5x zwanger waarvan er 3 miskramen waren) dat elke zwangerschap anders voelt.

Haha wat een reacties... en idd wat Supertje ook al zegt... je lichaam kan je echt voor de gek houden. Ik heb net boodschappen gedaan en ik dacht... laat ik maar alvast tampons komen, want het zal toch nog niet raak zijn... ivm ik zwangerschapstesten koop... Idd de 15e is overmorgen....
Ik zie het wel... maar ik voel me niet echt fit. Heeel moe, duizelig, steken in mijn linker onderbuik etc. Maar ja we shall see. We houden elkaar op de hoogte! ;-)

haha hier ook het geval. Heb echt last van ongesteldheidsklachten, lichte misselijkheid, opgezette buik en steken in mijn boek. Maar zit ook aan de antibiotica vanwege blaasontsteking. Echt super irritant! Moet ook nog wachten tot mijn NOD 23-8 is....Kortom allemaal zwangerschapsklachten die mogelijk ook door de antbiotica en blaasontsteking komen. Toch???

Terug
Bovenaan