Gek worden van jezelf....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik lees al even mee hier op dit forum, en vandaag was werd ik toch echt niet goed van mezelf. Ik wil heel graag zwanger worden en ben er op het obsessieve mee bezig geloof ik. Een cyclus duurt lang, en het lijkt wel alsof het nooit regelmatig is. Ik geloof dat ik deze maand al 4 x getest heb of zo!
Hoe gaan jullie daar mee om? Testen jullie op zwangerschap al voor nod of zijn jullie zo sterk daar echt mee te wachten tot later?
Veel op dit forum kijken is ook iets waardoor ik soms denk dat het niet gezond is hoe ik er mee bezig ben.
Maar goed, ik hoor graag jullie reacties!

Grt, Jo

Als je er niet mee bezig zou zijn zou ik ook niet goes vinden, maar je moet een tussenweg vinden denk ik. Ik zelf moet hier ook elke dag even kijken maar vooral uit nieuwsgierigheid hoe het met de rest is. De maanden vind ik ook superlang duren. Heb namelijk cyclus van 32 of 39 dagen. Ik test niet voor mijn nod omdat de kans dan zo klein is dat hij positief is ook al zou je wel zwanger zijn. Dus wil teleurstellingen proberen te voorkomen.

groetjes mo

Hai Hai,

Ik test ook niet voor mijn NOD.
De kans is inderdaad klein dat de test positief aanslaat...ook al ben je zwanger.
Voor de zekerheid wacht ik dus met testen. Is de test op mijn NOD negatief dan wacht ik meestal nog een dag of 4 en dan gooi ik er weer een testje tegenaan.
Mijn NOD is als het goed is de 20e  ......het wachten duurd inderdaad lang lang lang.
Succes allemaal

Gr. Niek

Hallo!

Ik vind je helemaal niet gek ofzo, het is zo radicaal wat er te gebeuren staat, toch logisch dat je daar continu mee bezig bent?
En dat testen, ligt misschien meer aan je nieuwsgierige inborst dan dat het obsessief is naar het zwanger worden toe.
Ik ben van mezelf altijd heel nieuwsgierig...en ongeduldig. als ik iets graag wil hebben moet het gisteren er zijn, levertijd op spullen zijn een crime voor mij! als je die twee bij elkaar optelt heb je dus ook iemand die het liefst elke dag test, maar daar ben ik nu van teruggekomen, het heeft geen enkele zin tenslotte...
Wel is het zo, dat je al 2 dagen voor je ongesteld moet (maar niet hoopt ) worden, een test kan doen, denk ook dat hoe langer je ermee bezig bent, hoe rustiger je er onder wordt....

Succes!!!!!!!!!

Groetjes Loes

Hoi Jo,

Ik ben ook zo'n zenuwen geval hoor
Heb iedere keer weer enorm veel moeite om niet te vroeg te testen!
Reken steeds weer uit of mijn berekeningen wel kloppen en vanaf wanneer ik zou kunnen gaan testen.
Probeer het wel altijd zo lang mogelijk uit te stellen ...
Het is zo zonde en natuurlijk iedere keer weer een teleurstelling als de test negatief is.
Daar wordt je wel steeds voorzichtiger door, ik iig wel!
Ik heb nu met mijn mannetje afgesproken om niet eerder te testen dan 5 dagen na mijn NOD.
Mijn volgende NOD is nu pas weer op 11 dec..
Vandaag de laatste dag van mijn ongi, dan gaat het wachten weer beginnen.
Maar ook de leuke "klusdagen" natuurlijk weer, toch nog iets om naar uit te kijken en de dagen mee door te komen hi hi hi

Veel geluk deze ronde en ik hoop dat het jullie zsm gaat lukken om een klein mensje te verwelkomen xxx

Hiya!

Wat prettig om jullie reacties te lezen. Zet me ook weer even met beide benen op de grond en kalmeert soort van.
Misschien ga je idd er wat kalmer mee om naarmate je er langer mee bezig bent... we zullen zien. Ik wens iedereen iig snel een zwangerschap toe!

Hoi hoi,

Nou zo te lezen zijn we er allemaal wel mee bezig, is ook wel een goed teken.
Voor de een is het moeilijker om te wachten met testen dan voor de ander maar als je rekening houd met het feit dat je voor je NOD waarschijnlijk een negatieve test krijgt maar het toch rust geeft waarom niet zou ik zeggen. Ik ben er ook veel mee bezig en mijn mannetje heeft daar gelukkig alle begrip voor, heb voor mezelf wel een aantal "grenzen" gesteld en zolang ik me daar aan houd is het goed voor mij. Zo heb ik besloten om nog geen baby spulletjes te kopen voor we echt een kindje verwachten. Er zullen best wel vrouwen zijn die dat al wel doen en er goed mee om kunnen gaan maar ik ben bang dat het anders te wordt voor mezelf als ik steeds van die lieve, kleine baby spulletjes om me heen heb.
Heel veel succes met alles en hopelijk snel een positieve test !!

Groetjes, Vlinder11

Hai

Ik ken jou 'gevoel' Mijn vriend en ik zijn er tijdje geleden ook voro gegaan om zanger te worden. Maar toch ongesteld, dus telkens onwijs balen en pest erin. Maar ook ik heb zwangerschapstesten gekocht alsof ze de laatste in de winkel waren en ook ovulatie testen. Maar je weet nooit precies wanneer die eisprong is.

Toen ben ik niet meer naar babysite of zwanger sites gegaan en heb het op zijn beloop gelaten.En resultaat mag er wezen in de 3de ronde raak.

Ik heb namelijk een cyclus van 35 dagen duurt helemaal lang..en ben nu al 3 dagen overtijd en heb veel last van me borsten e.d.
Geniet er gewoon van en komt vanzelf echt wel goed.!
Succes

Terug
Bovenaan