Gek worden van mezelf

Hey Meiden,

Nou na die hevige rugpijn van gister nog steeds niks hoor.
Vanmorgen hevige buikpijn maar stopte ook weer de baby weet de spanning er wel in te houden :)
Alleen wordt ik gek van mezelf zo lig ik gister de hele dag plat.
En vandaag als ik me dan ook maar even beter voel ga ik het hele huis poetsen pfff ik heb zo zwaar de poetsdrang niet normaal.
Ik wil ook dat alles opgeruimd is.

Nou ik hoop dat de baby toch wel nu elk moment gaat komen hoor want ik ben het nu wel zat.

Liefs Zonnetje
39+2

ha ha, ik ben ook al weken bezig en idd het houd toch echt niet op want je kunt bezig blijven. maar ik moet zeggen voor de orde hier in huis zou het goed zijn als ik altijd last had van nesteldrang want er worden allerlei dingen en projecten aangepakt. en manlief doet vrolijk mee, die heeft vorige week de voortuin leeg getrokken en gaat dus morgen weer verder.

sterkte nog even!

ha ha, ik ben ook al weken bezig en idd het houd toch echt niet op want je kunt bezig blijven. maar ik moet zeggen voor de orde hier in huis zou het goed zijn als ik altijd last had van nesteldrang want er worden allerlei dingen en projecten aangepakt. en manlief doet vrolijk mee, die heeft vorige week de voortuin leeg getrokken en gaat dus morgen weer verder.

sterkte nog even!

Terug
Bovenaan