gek worden van onzekerheid

hallo allemaal
Ik had afgelopen vrijdag een heel klein beetje bloedverlies, nu is dat heel normaal dat weet ik.
Toch maar even de VK gebeld met de vraag of ik eerder kon komen voor de echo.
Er was eigenlijk geen plaats om eerder te komen, maar mocht toch die middag even langskomen.
Dus hup, op naar de VK. Eerst via de buikecho gekeken, niks te zien! Toen toch maar inwendig: Ook niks te zien, wel wat vocht ofzo zei ze maar geen kindje.
Dit kan dus 2 dingen betekenen: Of het word een miskraam of ik ben korter zwanger dan ik dacht.
Nu moet ik donderdag naar de gynaecoloog om nog een echo te laten maken en evt. bloed te prikken.
Nu hebben we dit verhaal bij mijn zus ook meegemaakt en die heeft nu een gezonde dochter van alweer 2 jaar. Bij mijn dochter was ik ook 11 dagen korter zwanger dan ik dacht.
Ik dacht vrijdag 7 wk te zijn, als ik in dit geval dus weer bijv. 11 dagen korter ben, dan zou het idd kunnen dat er nog niks te zien was.
Eigenlijk denk ik wel dat het goed is,heb verder geen bloedverlies of krampen en heb ook nog gewoon de nodige kwaaltjes.
Het is een heel verhaal geworden, maar moest het ff kwijt. Die onzekerheid is echt verschrikkelijk en kan ook niet meer genieten nu.
liefs
 
Ik kan me voorstellen dat je nu absoluut niet geniet. Wanneer heb jezelf dan een test gedaan en hoe lang dacht jezelf dat je zwanger zou zijn?
Misschien is het wat innesteling bloed en is het kindje nog bezig met het innestelen. Ook met een interne echo kunnen ze pas vanaf week 7 een hartje zien.
Hoop voor je dat je donderdag goed nieuws krijgt veel sterkte met de spanning deze dagen.

Groetjes Judith
 
hi judith
ik heb op 25 januari een positieve test gehad, ik had wel een onregelmatige cyclus: 48 dagen en 35 dagen. Ik dacht dat ik afgelopen vrijdag 7 weken was. Ik ben ZO zenuwachtig voor donderdag,hoop zo op goed nieuws.
liefs
 
hoi judith
ik ben nu 9 weken zwanger en met 5 weken kreeg ik me eerste echo en was er ook nog geen kindje te zien alleen maar een vruchtzakje met een klein iets er in
dus het kan zijn dat het bij jou ook zo is hoop het wel voor je en snap zeker je onzekerheid.

groetjes tamjoh
 
Haha, tamjoh, ik ( judith) reageerde alleen, mamma van C is degene die nu in spanning leeft.

Wat lastig als je zo'n onregelmatige cyclus hebt.
Maar ik zal voor je duimen!

Groetjes Judith
 
Terug
Bovenaan