Gek worden van partner

Echt word er nu zo moe van.. Ik ben 13 weken zwanger en ik was de afgelopen 10 weken ongeveer zo moe, zo niet lekker maar moest wel fulltime voor 3 kids zorgen.. Elke dag 4 keer Heen en weer op de fiets.. Huishouden schoot er bij in.. Dat redde ik echt niet.. Mijn vriend zei ik doe het wel.. Dan heb ik het over de kinder kamers bij houden de was bijhouden wassen drogen strijken.. De badkamer bijhouden.. Niks is minder waar, ik loop nu zo achter de feiten aan.. Niks is gedaan overal een bende waar je u tegen zegt. Ik ben de afgelopen dagen echt alleen bezig om alles weer op orde te krijgen.. En dat put me ook echt uit nu met 3 kids erbij.. En nog durft hij steeds te zeggen ' doe het dan niet' als ik het niet doe dan doet ook niemand het... Kan misschien aan de hormonen liggen, maar ik raak echt gestrest als me huis er niet uit ziet ... En helemaal als de kids geen schone kleding in de kasten hebben liggen.. Ja alles ligt schoon op een grote stapel in onze slaapkamer elke avond of ochtend kan ik een half uur zoeken naar leuke en passende kleding voor de kids.. Waar ik dus echt niet tegen kan.. Enigste wat hij doet is de vaatwasser in/uit ruimen.. Meer niet .. En dan zeuren dat ik savond's tv kijk .. Ja ik ben gesloopt van de hele dag de bende te doen hier.. Er lijkt nu gewoon geen einde aan te komen .. En dan gaan we volgende maand nog verbouwen ook boven.. Ik word al gek bij de gedachte , nog meer bende in huis... Dit was ff geklaag van mij ... Maar iedereen denkt dat hij werkelijk alkes doet nu hier thuis... Maar bij zijn mama hoefde hij ook niks te doen.. Nou ik ook niet maar zo werkt het niet als je je eigen huis heb... En 3 kids heb rond huppelen die gewoon in een schoon huis moeten kunnen spelen.. En opgeruimd ... Word er zo moedeloos van.. Als ik zo achter de feiten aanloop en zware wasmanden van 2 hoog naar beneden moet sjouwen ..
Zijn echt alle mannen zo ??? Hun werken fulltime dus hoeven ze niks te doen? En dan nog durven te zeggen dat de kids smiddags nog slapen .. Ja dan zou ik alles kunnen doen toch? Ik mag blij zijn als ze 1 à 2 uur slapen want dan moet de oudste alweer gehaald worden... En nu is het alweer tijd om eten te gaan maken.. Anders heb ik zometeen 3 hongerige kids om me heen hangen hier..
 
Tsja, mannen snappen niet zo goed wat het allemaal met een vrouw doet.
Ik snap het wel dat je zo baalt van je vriend. Ik heb maar 1 rond lopen, maar ben nu 35 weken zwanger van een tweeling. Ik vind zelf dat als hij fulltime werkt, hij niet ook nog eens het hele huishouden moet doen. Ik krijg nu gelukkig hulp van mijn schoonmoeder en ouders. Heeft heel lang geduurt voordat ik dat accepteerde. Mijn man doet idd ook de vaatwasser en zet de wasmanden voor mij boven en tilt de was naar beneden. Verder wil hij alles doen, maar ik moet het wel vragen, want hij ziet het simpelweg niet! Zijn er niet mensen die jou kunnen helpen?
 
Best herkenbaar,maar ik denk dat je niet te veel van m moet verwachten. Mannen doen t nou eenmaal anders dan jij. En wat misschien wel werkt is duidelijk maken wat je dan wil wat hij doet. Niet alleen de was,maar ook hoe dan. En daarin gewoon duidelijk zijn,in detail vertellen wat je wil. En ook afentoe tevreden zijn dat hij iets doet,al ist niet zo als jij zou willen :) Die van mij doet helemaal niks,haha. Maar die werkt ook heel hard de hele dag.Hij heeft een eigen agrarisch bedrijf..
 
Hoe gaat het met jou ICMF?

Is inderdaad een hele goede.
Mijn man doet gelukkig wel heel veel. Naja, hij doet wat hij ziet. Of terwijl de vaatwasser, de kattenbak. Wanneer ik het vraag ook de was (terwijl ik aanhet werk ben)
Hij is "netter" dan ik, en zit vaker op mij te vitten dan anders. Ik heb gewoon geen zin in het huishouden. Had ik sowieso voor de zwangerschap al niet, maar nu helemaal niet meer. Ik maak voor mijzelf echt een lijstje wat ik per week moet doen. Soms lukt het wel, soms niet.
Maar hij wil sowieso wel veel doen voor mij. :) Ideaal op dit moment. :)

 
Mijn vriend doet over het algemeen ook alles maar ik moet het vaak ook vragen, niet zo gek ook hij kan niet in mijn hhoofd kijken wat ik graag gedaan wil hebben en nog kan ik hem dan wel eens achter het behang plakken dat ik denk is het zo moeilijk om er even een was in te douwen maar dan denk ik ook weer tsja hormonen XD wat bij mij hielp toen ik nog wdrkte was een lijstje maken met dingen die ik wilde dat hij deed kon hij ze zelf afstrepen als hij het gedaan had (moest daarna uiteraard wel 20 x gezegt worden dat hij het gedaan had dat ik dacht zucht dat doe ik altijd) maar xo zijn de meeste mannen nu eenmaal.
Succes ermee iig
 
Een man die wat doet in het huishouden?? Ja ik zie het om me heen wel gebeuren maar in dit huis komt het zelden tot nooit voor.

Ja de container is een vaste taak en jawel de vaatwasser wordt ook weleens uitgeruimd nadat ik het gevraagd heb. Maar over het algemeen staat de vuile vaat gewoon op het aanrecht en moet ik dagelijks melden het er even in te zetten gezien dat een kleine moeite is.

De volle wasmand naar boven en naar beneden tillen dat gebeurd tegenwoordig ook als ik het lief vraag want hij struikeld eerder over de wasmand dan dat hij snapt dat deze naar boven moet.

Ach ja wat ze in 20 jaar niet van hun moeder hebben geleerd lukt de vrouw de rest van der leven niet meer. Maar ja hoop doet leven en in de tussentijd blijf ik maar gewoon van mijn mannetje houden.
Er zijn belangrijke zaken in het leven dan stofzuigen.
 
Wat heb ik dan een geluk. De mijne doet alles uit zichzelf en nog steeds word ik boos om van alles. Maar ik heb bij mijn moeder precies hetzelfde gezien toen zij zwanger was van mijn broertje (4 jaar). meneer komt van zijn werk, klaagt dat hij moe is en wilt slapen, en doet vrij weinig in huis. En dat zonder rekening te houden met eeen zwangere vrouw.

 
Terug
Bovenaan