Gek wordt ik er van

A

Anoniem

Guest
Joey zit sinds een paar weken in zen loopkar

Maar hij kan ook staan tegenwoordig en het is voor hem, een uitdaging om alles uit de kastje te trekken of vantafel en aan de gordijnen hangen

En als ik heel streng NEE JOEY zeg en hem heel boos aankijk lacht ie me gewoon uit hihi op zich wel grappig maar niet de bedoelling hahaha

doen jullie baby's dat ook of heb ik echt een draak???

Ha Ha, wat grappig!

Die van mij doet dat nog allemaal niet. Maar als hij mij pijn doet en ik roep auw begint hij ook heel hard te lachen! Ja en dan smelt ik weer helemaal he....

boas staat nog niet,maar waar hij bij kan pakt hij meteen.hoort er allemaal bij.als het goed is is ons huis wel goed kidsproof,maar of dat echt zo is komen we pas achter als hij straks echt aan de wandel gaat.ik ben benieuwd of hij toch nog wat vind.
groetjes karin

Joey niet meer in zijn loopkar zetten ! hihi
Als Evi een loopkar had dan gebeurd hier waarschijnlijk hetzelfde. Het is nu af en toe al een draakje, wil alles hebben wat niet van haar is. En als ze er niet bij kan.....dan wordt mevrouw driftig.
Sinds een paar dagen kan ze vooruit kruipen in plaats van achteruit hihi. Ik durf haar niet op de grond te leggen omdat we een tegelvloer hebben. Dus kastjes leeg halen kan ze voorlopig nog niet.

groetjes Sonja

Nee hoor, dat doen andere kindjes niet, jij hebt gewoon een draakje!

Whahahahaha, nee hoor, helemaal niet! Hij vindt de aandacht gewoon lekker.
Als Esther iets doet wat niet mag en ik zeg streng 'nee', dan gaat ze heel zielig huilen. Die zit gewoon op mijn knoppen te drukken om haar zin te krijgen, da's veel erger, hihi! Manipulatief, en dat met een half jaar....

We hebben hier geen loopkar en Christian doet nog niet zoveel dat niet mag. Behalve knijpen! Dan roep ik ook hard en streng: AUW of NEE! En de eerste 10 keer begon hij breed te lachen ("he, dat is een leuk spelletje!"), maar nu kijkt hij toch erg bedenkelijk. En hij knijpt een stuk minder vaak... Ik (met moederlijke trots  ) hoop dan dat hij dus iets geleerd heeft...

Groetjes, Karin

Hoi!
Zoals je al kon lezen hierboven, is jouw zoontje niet de enige. Maar houdt er wel rekening mee, dat kinderen pas rond hun 2e jaar echt NEE kunnen   begrijpen.... Als je kindje nu iets doet, wat niet mag (bijvoorbeeld cd's uit kast trekken!), zal hij/zij ongeveer 1000 x NEE moeten horen, voor het te begrijpen!
Succes de komende maanden...

Groetjes, Ingrid

O'jee, dat wordt straks ook wat hier. Als Joey van zijn spreidbroek verlost wordt mag hij ook een loopding van ons en hij kan nu inderdaad al nergens afblijven als hij op schoot zit en er ligt iets op de bank, dan wil hij dat ook altijd hebben...

Terug
Bovenaan