Gek

Het is al weer een tijd geleden, maar hier ben ik weer even. Ik geloof dat ik gek word, misschien kunnen jullie dat voorkomen.
10 maanden bezig, 8 maanden getempd, 2 maanden ovulatietesten gedaan, verschillende keren gedacht/gevoeld zwanger te zijn, maar niet dus.
2 maanden geleden dacht ik pas voor het eerst duidelijkheid te zien in mijn cyclus, voor het eerst op dezelfde dagen hoge temp, pos.ovulatietest en cervixslijm, dus vol goede moed dat het nu moest gaan lukken, want ik kende eindelijk mijn vruchtbare dagen en mijn cyclussen waren keurig 34 dagen.
Maar nu!!!! Vorige maand was ik ruim 2 weken overtijd (hoop) toen verloor ik een beetje bloed en dat 3 weken lang voor ik echt ongi werd. Hele schema dus weer in de war, misschien een korte zwangerschap, zonder innestelling ofzo? Moed er in gehouden en hopen dat het nu weer regelmatig verder ging, niet dus.
Slijm, temp en pos.ovulatietest al in 2e week ipv 3e week, maar we waren al aan het klussen, dus... maar nu ben opeens flink ongi, 10 dagen te vroeg!!
Ik geef het op, ik weet het niet meer, ik kan er niet achter komen hoe mijn cyclus werkt, hoe lang die gem.duurt enz. Om de dag klussen heeft nog niet gewerkt, benen omhoog ook niet, vitamine niet etc etc.

Sorry voor mijn zeurverhaal, maar ik weet het echt niet meer, ik probeer alleen nog het jaar vol te maken voor ik naar de ha ga, maar ik word er echt gek van.

Natuurlijk iedereen met meer geluk van harte, ik ben (gezond) jaloers en de anderen succes.

Lekker even m'n hart gelucht en reacties zijn altijd van harte welkom.

Lin
 
hallo lin,

ik heb helaas geen super tips voor je waardoor je wel duidelijkheid in je cyclus krijgt, maar dit is inderdaad wel erg frustie!!

ik snap dat je hier helemaal gek van wordt. misschien als je eenmaal bij de ha bent geweest en eventueel doorverwezen bent naar gyn dat je dan op de een of andere manier duidelijkheid gaat krijgen in je cyclus, of in ieder geval weet waarom ie zo wisselend is!

succes ermee
xx kimpansee
 
Hoi Lin,
mischien helpt het om naar je huisarts te gaan en de situatie uit te leggen...
ik heb dat ook gedaan en werd gelijk doorgestuurd naar de gyn! mijn menstruatie verliep ook heel raar opeens.zelf zijn wij nog maar 7 maanden bezig,maar ik vond het wel heel fijn,nu wordt mijn hormoonspiegel bekeken aande hand van bloedtesten,heb een inwendig onderzoek gehad en mijn vrien mag volgende week zijn 'bijdrage'inleveren voor onderzoek. hopelijk heb je hier wat aan,het schept voor mij meer duidelijkheid in elk geval! succes! gr. petra
 
hoi hoi,ik denk dat je lichaam nog gewoon in de war is,de pil is wel al vrij snel uit je lichaam[meteen]ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend voor je is,en inderdaad je kan naar je huisarts gaan,veel sucses ermee en op een onverwachts moment ben je zwanger echt waar kop op meid geef de moed niet op gr manuela
 
hallo lin

als je een goede huisarts hebt kan je er al terecht met je vragen en misschien dat hij je nog niet gelijk doorstuurt maar hij kan in ieder geval meedenken met wat er aan de hand is.
hoop dat het helpt want dit is inderdaad vervelend.

groetjes tijger
 
Ik denk dat je 1 van de ongelukkigen bent met een onregelmatige cyclus. Zo weet je natuurlijk nooit wanneer er wat gaat gebeuren.

Ik geloof dat als je doorverwezen wordt naar een gyn ze je eisprong in de gaten houden middels een echo zodat ze voor je kunnen zien wanneer je je ei ongeveer hebt. Dan zal je waarschijnlijk 'op comando' moeten sexen, maar het is voor een goed doel toch.

Als ik jou was zou ik gewoon m'n huisarts bellen en het verhaal voorleggen. Wie weet mag je gelijk door.

Succes!
 
Terug
Bovenaan