GEK!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik heb geen vertrouwen in mijn lichaam en ik word echt gek van het wachten!!!!

Op 26 mei is mijn NOD en ik kan niet wachten om te gaan testen.

Ik zit steeds maar te denken dat ik me dat "rare" gevoel in mijn buik en mijn (beetje) gevoelige borsten me inbeeld en misschien is dat ook wel zo. En als ik me het niet inbeeld zal het dan niet gewoon iets anders zijn dan de eerste tekenen van een zwangerschap??

Wil ik het dan zo graag dat ik het me allemaal inbeeld?    

Ik blijf maar kansen berekenen in mijn hoofd: Ja, ik was wel op mijn vruchtbaarst, maar ja misschien is het gewoon wel niet raak, maar misschien toch weer wel, heb ik  niet goed gerekend en was mijn ovulatie misschien toch op een andere dag? Gek wordt ik ervan!!!

Ik probeer het uit mijn hoofd te zetten, maar het lukt niet en dan te bedenken dat dit nog maar ronde 1 is!!!!

Waar ik me ook aan erger is dat ik me niet kan herinneren hoe ik me voelde toen ik net zwanger was van onze eerste, zodat ik vergelijkingsmateriaal heb.

Ik wil zo graag iets doen!! Maar ik kan alleen maar wachten...

Groetjes Paula

Hoi,

Frustrerend he!
Zelf heb ik vanmorgen getest: positief!!!!!
Zou wachten tot het weekend, maar ik voelde juist dingen die ik herkende van de eerste zw.schap (en tijdens m'n eerste zw.schap verwarde met ongikrampen...) dus misschien dat je het wel herkent als het echt is???

Succes met afwachten tot je NOD!!

Groetjes,
Marije

Hey Marije!

Gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap!

Ik hou mezelf maar voor dat de test negatief zal zijn volgende week, dan is de teleurstelling misschien wat minder groot. Misschien is het juist daarom dat ik twijfel aan hetgeen wat ik voel.

Groetjes Paula

Hoi

Ook al zit je in ronde 1

natuurlijk blijft het spannend

Ik heb het idd ook

ik weet ook niet meer wat ik voelde

van me eerste

Ik duim iedergeval voor je

veel liefs natasja

Hoi,

Oh zo herkenbaar!!
Ik zit dan nu in ronde 2, maar ook ik twijfel zo erg. Mijn nod is 27 mei, en ook ik weet niet goed wat ik voel. Zijn mijn borsten nou gevoelig of niet? En ik heb last van puistjes, heb ik vroeger vaak gehad voordat ik ongi moet worden.
Ik houd me nu ook maar voor, dat ik gewoon ongi wordt. En ga er eigenlijk maar vanuit dat een zwangerschap nog wel een half jaar duurt.

Maar goed mijn vorige 2 zwangerschappen waren ook snel, en ik kan me dus inderdaad ook niet goed meer herinneren hoe ik me toen voelde, alleen dat mijn borsten toen zo'n pijn deden dat ik niet meer op mijn buik kon liggen. Maar waarneer die pijn begon weet ik dus niet meer.

Nou, ja we zullen toch echt nog een weekje moeten wachten. Laten we hopen dat het snel voorbij gaat.

groetjes,
Kirsten

Terug
Bovenaan