Gekampeerd dit weekend

A

Anoniem

Guest
Wij hebben dit weekend van vrijdag t/m zondag lekker gekampeerd.
We hadden een paar weken terug een nieuwe tent gekocht (eentje met twee ruime slaapcabines en waar we in kunnen staan en met een mooi grote voortent voor als het wat minder mooi weer is) en die moest natuurlijk uitgeprobeerd worden.
We gaan elk jaar met groepje vrienden van studie een weekend kamperen en dat hebben we nu dus gedaan. Het weer viel reuze mee. De nachten waren wel wat koud (vooral de afgelopen nacht), maar verder lekker weer gehad.
Ging helemaal goed! De nachten waren wat onrustig, maar dat was de hele week al zo. Verder echt heerlijk. Lekker om er eventjes uit geweest te zijn. We waren sinds vorig jaar begin zomer niet meer weggeweest, dus ik was er ook echt wel weer aan toe.
Fietsen kan nog niet met Hannah (ze kan nog niet eens zelfstandig zitten), dus we hebben lekker gewandeld op de hei en in het bos. Gisteren 11 km en vandaag ook nog zo'n 8 km. Hannah heerlijk geslapen ondertussen in de kinderwagen en onderweg ergens een voeding (toch erg makkelijk dan borstvoeding, altijd kant en klaar).
Nu even lekker hangen op de bank, heerlijk slapen in m'n eigen bedje straks en dan kan ik er morgen weer tegenaan op m'n werk...

Hebben jullie nog leuke dingen gedaan dit weekend?

Karin, mama van Hannah (20-11-2006, dus precies 6 maanden vandaag!)

Wat leuk zeg!
En wat knap kamperen met zo`n kleintje.
Wij gaan het weekend van 1 juni een weekend weg met vrienden (in een huisje)
ik vind het best wel spannend. Ik ben bang dat Teun (5 maanden) de hele zaak op zijn kop zal zetten haha.
Misschien een tip maar ik heb een baby-mee op de fiets laten zetten.
Een soort frame waar de maxicosi in hangt en met elastieken word vastgezet.
Zo kun je toch lekker (kleine) stukjes fietsen.
Teun slaapt er heerlijk in.
Je kunt die gewoon bij de fietsenzaak kopen of via internet bestellen (dat is wel goedkoper maar dan moet je hem natuurlijk zelf monteren)

Groetjes Mikkie

hoi,

wij gaan toevallig aankomend weekend camperen in een trekkershut.. tis een hoop georganiseer, maar ondanks alles heb ik er veel zin in!!

hoe beviel het je er even lekker tussen uit?

hoe heet zo'n maxi-cosi drager, een baby-mee?
dan ga ik er ook 1 bestellen. Sven is 7maanden oud is hij dan niet te groot ervoor. hij weegt nu ruim 9kilo.

liefs cis

Wij gaan ook binnenkort kamperen en ik vind het superspannend...zal ze wel goed slapen, stel nou dat het veel regent, wordt het niet te vochtig, krijgt ze het niet te koud...
Mijn dochter is tegen die tijd 8,5 maand oud. Misschien kruipt ze tegen die tijd wel...
Spannend, maar ik heb wel zin in een vakantie met mijn gezinnetje.

Hoi cisgirl.

Ik heb even nagekeken maar volgens mij maken de kilo`s niet uit voor de baby-mee.
Als hij nog in de maxicosi past is het goed.
En ja,zo`n ding heet baby-mee.
Veel fietsplezier!!

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan