Gekantelde baarmoeder slecht zicht op echo

<p>Pretecho gehad. Een week verder en weer was mijn baarmoeder vruchtzak moeilijk te vinden aangezien ik een gekantelde baarmoeder heb. Gewoon eerst weer leeg leek het. (Ons eerste echo was t een leeg vruchtzakje, 2e echo heel klein vruchtje met dacht hartactie te zien en nu dus weer onduidelijk maar was wel weer groter maar hartje twijfelen we. Er zat steeds een week tussen de echo's)  Na goed zoeken ineens de kleine weer in de hoek. Was weer gegroeid maar de echoscopiste was twijfelachtig en heeft ons onzeker gemaakt omdat t zo moeilijk te zien is. Hierdoor niet echt duidelijk hartje kunnen zien. Ze zei ons t ziekenhuis te bellen. Nu maandag 9.00 uur weer echo kijken of ze t daar wel beter kunnen en goed groei verschil kunnen zien en hartje. Op vd zenuwen. Ze vond t zo klein. Maar ja verschil vorige week zie je toch verschil. Wat zeggen jullie. Hoop maandag positiever nieuws. Gek van te worden die onzekerheid door die gekantelde baarmoeder. ?? ik zou rond 7.3 dagen wel moeten zijn. </p>

Wat heb je vroeg echos! Ik heb ook een gekantelde baarmoeder. Eerste echo met 8+2 was prima te zien... alleen beetje naar rechta

Ik had 1e echo vroeg omdat ik een keer miskraam had en ik boven de 40 ben. Had beter niet gehad alleen maar spanning. Maar ja nu is het wat t is. Het duurt al voor er wat te vinden is. Hoop echt dat t komt door gekanteld is en het blijft groeien en we binnebkirt echt opgelucht kunnen zijn. 

Ik had 1e echo vroeg omdat ik een keer miskraam had en ik boven de 40 ben. Had beter niet gehad alleen maar spanning. Maar ja nu is het wat t is. Het duurt al voor er wat te vinden is. Hoop echt dat t komt door gekanteld is en het blijft groeien en we binnebkirt echt opgelucht kunnen zijn. 

Zag jij t inwendig ook lastig? 

Bij mij een echo met 8 weken en 12 weken allebei inwendig omdat het anders niet zo goed was te zien door gekantelde baarmoeder. Inmiddels de 20 weken echo gehad en deze kon gewoon uitwendig. 
Waren jou echo's uit of inwendig?

Terug
Bovenaan