gekantelde baarmoeder

hoi,ik ben nieuw hier maar heb een vraagje vorig jaar heb ik twee miskramen gehad de gyn zei dat ik een beetje een gekantelde baarmoeder had maar dat dat niks met de miskramen nodig had en nu ben ik dus weer zwanger maar mijn schoonmoeder zegt dat je met een gekantelde baarmoeder niet zwanger kan zijn zij heeft dat zelf ook gehad en zegt dat je daar miskramen van krijgt nou ben ik dus heel onzeker gaat het nou wel goed wie kan mij hier antwoord op geven en wie heeft er ervaring mee en ik heb trouwens constant het gevoel dat ik ongesteld word heb constant pijn in mn buik is dat normaal ben ongeveer 5 weken zwanger groetjes natasja 1978
 
Hoi Natasja,

Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wat ik je nu vertel heb ik van mijn collega, zij is nu 15 weken zwanger. Zij had ws ook een gekantelde baarmoeder en ook veel last van buikpijn. Haar arts zei dat dat normaal was en betekende dat de baarmoeder in de juiste positie kwam te staan en dat je daarom die pijn voelde. Het was iniedergeval een goed teken. Met wat je verteld lijkt mij dat dit ook voor jou opgaat. Als je erg twijfelt kan je het natuurlijk altijd vragen aan je verloskundige of huisarts!

Succes en groetjes!

Tamara 29
 
Hoi Natasja,

Bij mijn eerste bezoek aan de vk was mijn baarmoeder ook naar achter gekanteld, waardoor op dat moment het hartje nog niet te horen was. Nu 5 weken later is er niets meer te merken van de gekantelde baarmoeder, deze is mooi gegroeid tot iets onder mijn navel en het hartje was duidelijk te horen.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes Sanne   (17 weken)
 
Terug
Bovenaan