gekantelde baarmoeder!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi ...

hier even een vraagje van mij....maandag heb ik mijn termijn echo gehad ,maar omdat het babytje niet goed zichtbaar was hebben ze inwendig een echo gemaakt...dit kwam dus omdat ik een gekantelde baarmoeder heb....maar dat wist ik inderdaad al langer....nu heb ik veel erover gelezen enzo kwa de gevolgen van een gekantelde baarmoeder maar nu wilde ik toch graag even weten of iemand van jullie hier ook "last"van heeft en of jullie een gewone bevaling hebben gehad en of  dat dat misschien helemaal niet mogelijk is???en of dit verder nog probleempjes kan opleveren....de vrouw wat me de echo had gemaakt zei er niet veel over ,eenmaal thuis had ik natuurlijk 10000 vragen!!hihi....ben benieuwd

liefs lonneke
10w 5 dagen zwanger~!!!

Hi Lonneke,
Kan me voorstellen dat t balen is als je geen antwoord op al je vragen krijgt.. Maar t zullen er ook vast teveel zijn haha. Maar over je gekantelde baarmoeder, ik had er nog nooit van gehoord, totdat ik na de zwangerschap/bevalling van mijn dochter constant rugpijn heb. Toen vertelde mijn moeder dat zij na de zwangerschap van m'n zus een gekantelde baarmoeder had en dat ze steeds rugpijn had en dat dat er toen uit kwam. Dat kunnen ze rechtzetten.. maar hoe.. Kan ik me zo even niet voor de geest halen. M'n moeder is in ieder geval niet geopereerd. Maar toen ze eraan geholpen was, was ze niet zwanger, ik weet niet of dat verschil maakt.
Succes! liefs Jude

Hoihoi,

Ikzelf heb er geen ervaring mee, maar weet wel dat mijn ook een gekantelde baarmoeder heeft. Haar bevallingen (3 stuks) zijn altijd heel voorspoedig verlopen. Verder heeft ze hier ook nog nooit last van gehad.
Het is haar ooit eens verteld, maar ze merkt er dus verder helemaal niks van.

Succes,

Groetjes Rianne
29w5d

Terug
Bovenaan