gekantelde baarmoeder?

sorry maar ik heb nog 1 topic...

ik kreeg bij mijn laatste controle te horen dat mijn baarmoeder waarschijnlijk wat naar achteren ligt en dat het daarom moeilijker was om mijn baarmoeder te voelen.

iemand ervaring? urineverlies...pijn bij vrijen....moeilijkere bevalling....kindje minder snel voelen? ik weet niet, maar zijn even wat suggesties.

hoi ik heb het zelfde moest met 12 weken nog een inwendige echo doen,want gewoon konden ze het niet goed zien.in het begin heb ik wel wat meer last gehad van urine verlies maar verder kan het geen kwaad ben nou bijna 21 weken zwanger van men 3 de kindje en voor haar al met 17 weken bewegen .
groetjes cinderella septembermama

nou ik heb een te hoge bmi vorige week was ik 17 weken zwanger toen konden ze voor het eerst pas gewone echo maken voor de 20 weken echo mag ik naar het wkz in utrecht

Ik ben ook zwanger van mijn derde kindje (mijn tweede zw eindigde in een miskraam) en ik heb ook een naar achter gekantelde baarmoeder.

Deze zw konden ze ook pas met bijna 14 weken een uitwendige echo maken.

De oudste voelde ik al met 18 weken en dit kindje al met 13 weken. Ik heb het toevallig vandaag nog met mijn verloskundige over mijn naar achter gekantelde baarmoeder gehad en dat ik zo verbaasd was dit kindje ook weer zo vroeg (of zelfs nog veel vroeger) al te voelen. Maar zij zei dat dit niks met de stand van je baarmoeder te maken heeft. Je voelt het van binnen en waar je baarmoeder dan precies zit ....., maakt niks uit!

Qua moeilijke bevalling ..... eeehhhhmmm, ik mag voor jou (en mezelf!!) alleen maar hopen dat het iets met elkaar te maken heeft, want van de oudste ben ik in 3 uur bevallen, hahahaha!!!!

Heel veel succes en hopelijk ga je de kleine snel voelen. Het is echt een heerlijk gevoel en iedere keer een bevestiging dat hij/zij het naar de zin heeft daar lekker binnenin jou!!

de baby voel ik sinds gisteren echt duidelijk bewegen, dus dat maakt gelukkig niks uit.
wat dat 3 uur bevallen betrefd....waar kan ik ervoor tekenen?hahaha....

Terug
Bovenaan