Gekke bruinige afscheiding 4 dagen voor NOD

<p>Hallo allemaal, <br /><br />Misschien een gekke vraag maar ik heb sinds vandaag (vrijdag) wat bruinige afscheiding met normale witte afscheiding erdoor heen. Ik zit nu ongeveer 4 dagen voor mijn NOD. Dit heb ik normaal nooit en het is dus helemaal nieuw. Verder heb ik soms wat gekke krampjes in mijn onderbuik. Normaal gezien heb ik nergens last van de dagen voor mijn menstruatie. Herkend iemand dit?<br /><br />Liefs, Melis</p>

Ben je ondanks gevaccineerd?
Ik had dit helaas ook deze maand, 5 dagen voor NOD roze/bruine afscheiding. Uiteindelijk is m’n menstruatie doorgezet op m’n NOD!

Dankjewel voor je berichtje, maar ik ben begin januari al gevaccineerd. 
Ik heb dit de afgelopen maanden nog niet eerder gezien.

Het was alleen gister middag en avond een klein beetje, vannacht had ik niks en tot nu toe ook helemaal niks. Ik dacht ook dat het een innesteling zou kunnen zijn maar het was een beetje slieterig, klinkt een beetje vies zo. Alles wat ik lees over innesteling zie ik dat er nergens bij staan. 

Dit kan goed hoor, ik heb er altijd last van een paar dagen voor mn NOD. Zelfs nu ik zwanger ben, was het zo. Tijdens mijn zwangerschap met 10 weken ofzo ook nog een keer. Kan er bij horen.

Dankjewel allemaal, ik hoop het ook. Nu heb ik juist weer heel veel meer witte afscheidiing. Ik wacht het gewoon rustig af, al is dat wel heel moeilijk! ;)

Terug
Bovenaan