Gekke cyclus

<p>Hoi allemaal,</p><p>15 maart heb ik een miskraam gehad. Ik was bijna 10 weken zwanger. 17 april werd ik weer ongesteld en deze ongesteldheid heeft lang geduurd. Sinds gister avond heel licht bloedverlies, eigenlijk alleen bij het afvegen. </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? Wat kan dit zijn? </p>

Hey hey Wat verdrietig van je miskraam?Ik denk dat je lichaam  weer de tijd nodig heeft om weer een normale cyclus  te krijgen. Dit lees ik weleens vaker na een miskraam dat bij de meeste vrouwen dit weer langzaam op gang komt.  In die 10 weken is er veel met je lichaam gebeurd. Het heeft zijj al

Hey hey 
Wat verdrietig van je miskraam?
Ik denk dat je lichaam  weer de tijd nodig heeft om weer een normale cyclus  te krijgen. Dit lees ik weleens vaker na een miskraam dat bij de meeste vrouwen dit weer langzaam op gang komt.  In die 10 weken is er veel met je lichaam gebeurd. Het heeft zijj al voorbereid op een zwangerschap  .
Ik ben bijvoorbeeld  in september 2018 bevallen en mijn cyclus  is ook nog steeds helemaal van het padje  ik denk dat je het daar ook wel een klein beetje mee kan vergelijken. 
Hopelijk  raak je weer snel zwanger 
Veel succes

Ohhh en je kan er natuurlijk  altijd een testje tegen aan gooien want ze zeggen vaak  wel dat je vruchtbaarder bent enz. Dus wie weet is dit wel van een innesteling  of misschien toch een menstruatie  ?
Succes

Terug
Bovenaan