gekke dingen, jullie ook??

Hallo meiden,
Ik was benieuwd of jullie nu ook andere voorkeuren hebben qua eten en of ook last van "zwangerschapsdementie"??
Ik echt wel! Normaal gesproken vindt ik doperwtjes/worteltjes uit pot al niet heel lekker, maar nu??? Nu gruwel ik er van, krijg gewoon kippenvel bij het idee...Gisteren hadden we sperziebonen uit pot, ik stond echt te "glibberen" bij de aanblik van die pot, zelf nu achter de pc zit ik met een heel vies gezicht,hahaha!! Zo wie zo eet ik ik veel minder nu, vooral warm eten. Verder qua eten geen gekke dingen. Maar wat een warhoofd, nu ben ik dat gewoonlijk ook wel hoor, eerlijk=eerlijk...Maar laatst las ik ergens dat zwang.sch.dementie niet bewezen is....Nou... Ik had de afgelopen week 2x dat ik met mijn autosleutel in de verkeerde auto stond te prikken!! En nu hadden we dan wel een leenauto van de garage, maar die was blauw, en de auto waar ik stond toch echt brandweerrood!!! Ik kan ook gewoon niet helder denken, als ik op het schoolplein sta en een andere moeder zegt: Nou, gisteren was toch ook wat hè....dan zit ik haar echt appelig aan te kijken, gisteren????Moet ik nu nog weten wat er gisteren ook al weer was???Ben nog blij dat ik elke dag mijn huis weer weet te vinden,hahaha!
Hoe vergaat het jullie??? Nog leuke anekdote,s??
Groet,

hè moeder van marit!
eindelijk es een reactie! Ik las net ook je berichtje over het forum.Ik vind het hier maar saai, ik dacht lekker gezellig te kunnen kletsen en af en toe wat delen met elkaar. Het leek me ook leuk om met elkaar naar de uitgerekende datum toe te leven. Maarrrr...de augustusmama,s zijn in slaap gevallen. ik heb namelijk wel het idee dat er gelezen wordt, maar weinig gereageerd. misschien zit ik helemaal mis, maar ik ben het helemaal met je eens!
Groet,

tja waar zijn al die aug. mama's hé?
Vind t ook jammer hoor, ben zo actief met het forum van mn eerste zoontje! mis t wel hier, want weet hoe leuk t kan zijn!

gr. Saskia. (morgen 31wk)

Terug
Bovenaan