Gekke eetgewoontes

Even wat luchtigs tussen door:)
Eten jullie anders dan anders?
Lusten jullie dingen opeens wel of niet meer?!
Luister: ik eet elke dag zo'n 3 à 4 festini peren ijsjes, daar zitten maar 50kc in, dus verantwoord! Koffie en chocolade hoef ik echt niet meer, jakkie! Ook heb ik een periode dropfruit duo's gegeten, zo'n 4 zakken in de week!
Haha! Ben benieuwd naar jullie verhalen!
Oja, spaghetti kon ik ook elke dag wel eten, vooral de saus dan....
Liefs Anneke

Nee, eigenlijk geen last van. Wel behoeft aan zoet terwijl ik helemaal geen zoetekauw ben. Drink wel meer Roosvicee en een milkshake zo op zijn tijd (normaal nooit) maar verder niet.

Koffie drink ik idd ook niet meer. Was al geen echte koffieleut dus dat was niet zo moeilijk om te laten staan.

Ik ben werkelijk verslaafd aan Racket waterijsjes....eet er soms wel 3 op een dag....mmmmm.....geeft ook niet want dat zijn ook maar 50 kc ofzo....
Verder vind ik croissantjes wel heeeel lekker maar daar pas ik een beetje mee op.

Koffie drink ik helemaal niet meer, jukkie....terwijl ik soms wel 6 bakken per dag dronk (verse bonen) Hoef helemaal geen zoetigheid en al helemaal geen chocolade!! En ik was een enorm koekiemonster maar da's ook zo goed als verdwenen!

Verder heb ik niets vreemds, eet volgens mij zelfs minder als toen ik niet zwanger was! Zit ook veel sneller vol, lijkt het wel. Hebben jullie dat ook?

Liefs Lynn.

hier nu echt heel erg verslaafd aan meloen. gelukkig is daar het nu net het seizoen voor ;)
verder heb ik met vlagen dat ik echt een broodje kroket moet hebben, hahaha.

hiervoor was ik een echte zoete kauw en nu geen behoefte aan. eet juist minder de laatste tijd.
koffie mis ik niet, cola wel, maar daar halen ik soms een fles caffeine vrij van :D

liefs, x

Geen rare dingen hier. Snoep altijd al wel te veel, ben namelijk verzot op zoet. Maar ik eet nu juist is minder om op te letten.

Soms, echt maar maar zelden herik ineens zin in fastfood, broodje kebab of kaassoufle. Maar meestal haal ik het dan niet. Daar ben ik dan weer te lui voor. Gelukkig maar, ha, ha.

Waterijsjes is inderdaad niet zo erg als verslaving, dat kan niet echt kwaad. Maar dat trekt me nu ook niet zo, helaas.

Hier snoep ik nu wel meer maar dan ook het liefste winegums of zo.. Zoet terwijl me dat normaal niet zo trekt. Wat betreft gewoon eten heb ik niks geks. Warm eten is nu niet zo'n favoriet maar ik eet het wel gewoon.

liefs

Terug
Bovenaan