gekke elise

A

Anoniem

Guest
vanmiddag was elise in de tuin aan het spelen

maar vanmiddag toen zij sliep had ik een klein badje voor de oudste 2 neer gezet

nou ging ze er wel elke keer in zitten roeren met der handen maar verder niks

zit ik ff met ries te praten draai ik me om is ze in het badje geklommen met kleren en al dikke pret had ze gekke meid
groetjes saskia

Hahaha,.. ik hoop voor je dat je de camera bij de hand had,.. dat zijn moment om nooit te vergeten!

Esmé mv Kay

nee dat had ik dus niet en kon er helaas ook niet bij komen de kozijnen waren we an het verven en ik kon er dus niet door

groetjes saskia

Hoi,

Bekend probleem, Tess dacht ook even laat ik nog even in het badje van Lyanne duiken voor we naar huis gaan, vindt mama vast leuk! Stond ze daar met een been en een armpje in het water en been 2 ging er ook bij, toen heb ik haar er maar uit geplukt, want om nou een drijfnat kind in de auto te zetten. Nu was de schade beperkt, alleen haar broek was nat.

Oja ze had Poes naast het bad gelegt, gelukkig, want anders hadden we onderweg echt een probleem!

Heerlijk toch als ze zo ondeugd zijn!

Groetjes Nanda

jammer dat je je camera niet bij de hand had zal een grappig gezicht geweest zijn

Haha, lachen! Jammer, hè, dat je op zo'n moment de camera niet in de buurt hebt. Wij hebben gisteren ons grote bad opgeruimd en daar moest dus nog het laatste beetje water uit. Dolle pret voor Tijs, was ook errug grappig hoe die door het water aan het kruipen en spatten was.

Groetjes,
mv Tijs

Hahahaha geweldig he
Zal even de topic van yoëll uppen, daar zie je dus zo'n zelfde verhaal.
Tja en ik ben zo'n doos dat ik mn camera overal mee naar toe sleep. Zo ook naar boven als ik hem ga wassen en omkleden haha

ja dat heb je met een derde he
het aantal foto's wordt steeds minder

groetjes saskia

Terug
Bovenaan