gekke gewoonte

Ik was benieuwd naar gekke gewoontes van je zoon of dochter. Julia heeft de hele gekke gewoonte om luierdoekjes of snoeterpoetsdoekjes in haar mond te doen en er op te sabbelen. Eerst plukt ze een doekje uit de luierdoekjesdoos en gaat ze erop zuigen. Of als ik haar mondje schoonmaak, hup de tong naar buiten en er aan likken! Raar, maar wel grappig!

Groetjes

ja doet onze Julia ook.

En een andere gekke gewoonte: Toen ze nog op haar rug sliep legde ze ook altijd haar knuffeldoekje over haar ogen. Alsof het lekker donker moest zijn.

die doekjes schijnen echt heel lekker te zijn want Zoë doet dat ook.

ook snuift ze ( extra hard ademen door der neus) als ze iets ondeugends gaat verkennen.

echt grappig om te zien die kreukels in der neus.

Haha, Dango, dat doet Diederik ook! Het valt hier soms helemaal niet mee om streng te zijn, want als ik streng 'nee' zeg, dan staat hij daar te gnuifen...

Diederik sabbelt niet op die doekjes, maar legt ook zijn knuffeldoekje op zijn gezicht! En als je hem in bed legt strekt hij zijn armpjes uit: 1 naar zijn speen, de ander naar zijn knuf. Zo lief!

Kyandro sabbelt dus ook op die doekjes,hij vind ze echt heerlijk,ook als hij aan het eten is vind hij het op een gegeven moment grappig om zn vieze handjes in zijn haartjes af te vegen.
en hij heeft het klimmen ondekt....moet nu echt zo op gaan letten.
liefs jootje

Warren sabbelt vooral in bad op de washandjes en drinkt het allerliefste niet uit z'n tuitbeker of gewone beker maar drinkt in bad het badwater...

In bed pakt hij ook zijn knuffelschaapjes erbij, zoooo cute! Voor de rest heeft hij nu al een week als een hondje zijn tong buitenboord... Dus het kwijlen gaat nu nog harder. (ik had gehoopt dat dat eens minder zou worden maar nee hoor...)

X
Evje

Terug
Bovenaan