gekke smaak aan nutrilon na lange tijd in bewaarbakje

Hoi,

Hoe lang kan je Nutrilon voeding bewaren in die gekleurde bewaarbakjes van de prenatal?

De kleine gaat nu een dag in de week naar oma en dan geef ik altijd drie voedingen mee in die gekleurde plastic bakjes van de prenatal.
Bij oma gebruikt hij maar twee voedingen (die derde geef ik mee just in case) en die derde maak ik dan savonds als hij thuis komt.

Maar het is me nu al twee keer opgevallen dat die voeding echt heel vies en raar smaakt. Hebben hem dus ook maar weggegooit.

Zou dat komen omdat die poeder al de hele dag buiten het gewone pak in dat plastic bakje zit of zo?

Kan het maar een bepaalde tijd buiten het pak bewaard worden?

Hebben meer mensen dit gemerkt? Of ligt dit aan ons?

Thanks!

Ze zeggen dat je de voeding max 3 weken kan bewaren. ( hebben ze mij althans verteld ) maar met nutrilon heb ik echter geen idee, want ik gebruik dat niet omdat Jr het uitspuugt

hallo
ik gebruik ook bewaarbakkies voor de oma's maar ja klinkt gek hoor maar ik proef het niet voor ik het geef ik vind dat die voeding zo wie zo stikt maar julian drinkt het gewoon op hoor net zo gulzig als altijd dus ik weet het ook niet maar ik heb er dus geen last van

Hoi,

Is de houdbaarheidsdatum wel goed?
Ik gebruik ook die bakjes van Prenatal en daar is niets mis mee.
Ik kook die bakjes 1x per dag of 2 dgn uit.

groetjes,
Clautje

Terug
Bovenaan