Gekke vraag aan een ,op 10 mrt ,uitgerekende mama

Hier even een beetje gekke en intieme vraag.

Maar ik had zelf een zeer onregelmatige menstruatie en ik had een beetje berekend wanneer ik zou moeten bevallen en dat was dus later dan wat de echo zegt.Die geeft 4 dagen eerder aan.

Ik schreef iedere keer netjes op wanneer ik een menstruatie had,maar natuurlijk de laatste keer niet.

Dus mijn vraag aan jullie,wanneer was je 1e dag van je laaste menstruatie?Dan weet ik misschien ook wanneer ik ongeveer mijn laatste menstruatie gehad moet hebben.
Want ik wordt helemaal gek van dat gereken.

Alvast bedankt,groetjes Jo

Tanx mamaW,
hummm...dan zou mijn datum dus 3 juni geweest moeten zijn...???
Voor vandaag is mijn batterijtje weer leeg en ga ik mijn bedje opzoeken,maar morgen ga ik die datum eens bestuderen op de kalender ;-)

Weltrusten al vast allemaal en oet morn!!

Het zijn wel richtdata, je kan bv best een dag eerder of later ovuleren en dan schuift je bevallings datum natuurlijk ook op.

Dus ik zou mezelf niet al te veel zorgen maken en gewoon lekker uitgaan van de echo. De kans dat je wurmpje echt op tijd is, is toch niet zo groot hihihi ;-)

Nou...ik heb die kalender erbij gepakt en ik snap er echt helemaal niks meer van.Dus ik geef het op!!

Ik hou idd maar de echo aan,
Want ik kom er niet echt meer uit.

3 juni weet ik in iedergeval voor 99% zeker dat ik toen geen menstruatie had.

Ik had al gevraagt of dit niet gewoon een groot kindje kan zijn,maar de echo mevrouw zei dat alle kindjes in dit stadium even hard groeien.

nou...ik moet me er maar bij neer leggen,ik zal er wel nooit achter komen wanneer mijn menstruatie en ovulatie was.

Helaas...
Verder maakt het mij natuurlijk ook niet uit welke datum het komt en ik weet dat dit maar een richtlijn is,maar ik heb een speciale reden waarom ik het heel graag wilde weten.

In iedergeval heel erg bedankt voor het meedenken ;-)

Terug
Bovenaan