gekke vraag misschien; maxi-cosi en winkelwagen

Hee meiden,

ik heb een rare vraag misschien maar klopt het dat de maxi cosi niet vast op een winkelkar gezet kan worden? Ik vind het zon gehannes met die maxi cosi en die winkelkar. Weet dat er van die winkelkarren met een "maxi-cosi" erop zijn maar die vind ik vaak veel te groot..

Iemand tips?

groetjes Chantal
(moeder van Lotus: vandaag 12 weken!!!)

miss een idee om met de kinderwagen naar het winkelcentrum te gaan en dan je boodschappen onderop de wagen ????

zo doe ik het , en als ik veel boodschappen moet doen , dan ga ik met m,n man hij de kinderwagen en ik de winkelwagen haha
er past bij mij een heleboel onder dat scheelt een hoop , en we hebben geen auto dus doen we alles lopend , en dat gaat gelukkig goed .

groetjes van anna

Hallo Anna,

jij woont in Emmen he.. daar woonde ik vroeger... grappig...
maar zoals ik al vermelde wonen wij in een klein plaatsje buiten Emmen dus moet ik
altijd met de auto naar de supermarkt... en we hebben niet zoveel ruimte onderin de kinderwagen.. das wel jammer..

Groetjes Chantal

Hoi Chantal,

ik klap altijd het kinderzitje uit en daar zet ik de maxi-cosi op met de kant van de voeten tegen de duwstang van het winkelwagentje.
je hebt toch je handen in de buurt, dus er kan weinig gebeuren.

groetjes Saskia

hoi,
ook ik liep te hannesen met de maxi cosi, maar vandaag heb ik voor het eerst boodschappen gedaan met de babybjorn draagzak. Dat ging al een stuk beter. Ik kon alleen niet zo diep bukken,maar onze zoon van 4 wilde de lage dingen wel pakken voor mij.
De draagzak is echt ideaal, mits je kindje dit prettig vindt, die van ons, Cas, vond het wel best.

groetjes,
Stanneke (mama van Cas 7 1/.2 week en Stan 4 jr)

Hoi,

wat ik bij ons in de buurt vaak zie is dat moeders het kinderzitje van de winkelwagen open klappen en dan de maxicosi er dwars op zetten.

Groetjes van Marloes

Hoi allemaal

Even een korte reactie van mij.
Ik hoor hier iets over een maxi cosi plaatsen op een uitgeklapt kinderzitje.
Doe dit alsjeblieft niet!!!!!
Ik heb zelf meer dan 10 jaar in een supermarkt gewerkt en menig maxi cosi naar beneden zien vallen.
Je kunt ze beter op de rand van de wagen hangen.Dus met de billetjes van de kleine zwevend tussen de zijkanten van de wagen.Zo kan die in ieder geval niet vallen.

Groetjes Jes

hallo

jes dat is goede tip van jou doe het zelf ook vaak op die manier is toch net wat veiliger
werk zelf ook al 6 jaar in supermarkt en heb gelukkig nog nooit een maxi cosi eraf zien vallen   moet er toch niet aan denken dat zon klein hummeltje met bak en al naar beneden valt.

groetjes

Terug
Bovenaan