Gekke vraag misschien...

A

Anoniem

Guest
Als je 2 dagen zwanger bent kan het dan dat je daar iets van merkt? Ik heb namelijk de afgelopen dagen een beetje een raar gevoel in me onderbuik, lijkt een klein beetje of ik ongesteld moet worden maar het lijkt ook heel erg op een blaasontsteking, moet wel wat vaker plassen en voelt dan ook een beetje gek, niet heel erg pijnlijk of zo. En  afgelopen woe of do.  was het 14 dagen geleden dat ik ongesteld werd, oftewel misschien ook wel een ovulatie.  (als het zo is dan is het ook nog alleen van het voorvocht want we hebben een condoom gebruikt aan  het "einde" ) Wie helpt mij?? En weet hier een antwoordt  op?

Groetjes,   Mistery...  

Hoi,

Ik denk dat het niet kan dat je al iets merkt van  een zwangerschap na 2 dagen. Ik heb de afgelopen maand ook 2 weken met buikpijn doorgelopen omdat ik dacht dat het misschien bij zwanger zijn hoorde, maar het bleek inderdaad een blaasontsteking te zijn (geen pijn gehad bij plassen, wel vaak moeten maar ja da's ook een  zwangerschaps-verschijnsel?!). Inmiddels is het bij mij nierbekkenontsteking geworden doordat ik er zo lang mee doorgelopen heb, dus als ik jou was zou ik voor de zekerheid even je urine laten testen bij de huisarts. Succes!

Groetjes, Jetje

Hee getver! Dat klinkt niet zo fijn! Ik heb al een aantal keren blaasontsteking gehad dus ik weet wel zo'n beetje hoe het aanvoelt! Ga ik denk ik toch van de week maar even langs de huisarts! ... En wat ik me dus afvroeg of je in zo'n vroeg stadium al wat zou kunnen voelen, dat kan dus eigenlijk niet? (toch een beetje jammer...)
Maar bedankt voor je tip, ik ga hem zeker opvolgen!!

Groetjes...

Terug
Bovenaan