Hoi
Bedankt voor de lieve berichtjes. Inderdaad Brittany01: ik zat ook op het feb 2012 forum. Wat naar dat het ook bij jou is mis gegaan!
Met mij gaat het goed, al bleef het niet bij 1x curreteren... NA 5 dagen begon ik ineens heftig te vloeien, kon niet eens lopen dan stroomde het er al uit. DE huisartsenpost (dit soort dingen overkomen mij altijd 's avonds en 's nachts) vond het niet ernstig genoeg maar toch nog de volgende dag weer gecurreteerd. Nu moest ik een nacht blijven omdat ik andere pijnstilling kreeg dan de vorige keer, omdat ik toen nog zoveel pijn had. Achteraf gezien logisch.
Lichamelijk ben ik weer zo goed als de oude, vloei niet meer, wel heb ik nog veel last van afscheiding. (sorry voor het onsmakelijke)
Emotioneel gezien valt het me mee. Ben er ruim een week heel verdrietig van geweest, kon niemand, zelf mijn zoontje niet, om me heen dulden.
Ik heb zelf heel sterk het idee dat het kindje niet levensvatbaar is geweest, dat er iets mis was. Dat is voor mij ook troost.
Natuurlijk zullen er nog wel lastige momenten zijn. Zo vind ik het soms spannend om te kijken waar ze op het feb forum over schrijven,omdat ik dat anders ook had meegemaakt. Ook de uitgerekende datum zal moeilijk zijn maar eigenlijk hoop ik dat ik dan weer zwanger ben en denk dat het dan wel mee zal vallen.
Ik hoop dat ik er later op terug kan kijken met een gevoel dat het is gebeurd, het hoort bij ons, maar het heeft een plekje.
Hoe is het met jou? Viel de curettage zelf je mee of tegen? Hoe sta jij er nu in?
Liefs Sabien