gekke vraag over borsten

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb misschien een beetje een gekke vraag aan jullie. Heb er al eerder iets over gelezen, maar kan het niet terugvinden. sinds eergisteren komen er hele kleine druppeltjes uit mijn borsten, ra ra wat is dit? Heb dinsdag mijn nod, en verder geen klachten!!!

Hoop dat iemand mij kan helpen,

groetjes

Hallo,

Als het uit je tepels komt is het afscheiding van de melkklieren. Ik heb dit in de maand feb. nog gehad. Ik was toen 22d nod en teste elke keer neg. maar had alle zwangerschapskwalen die ik bij mijn eerste ook had. Dus mijn HA zei dat het een vroege afvloeiing is geweest. Maar dat hoeft het voor jou niets negatiefs te zijn maar het kan een zwangerschapsteken zijn. ahet is wel zo dat als je er erg veel mee bezig bent het vals alarm is. Maar ik hoop voor jou dat het zwanger betekend.

Groetjes Nathalie

Hoi

Het ligt er aan hoeveel afscheiding je hebt.
Hou dat ff in de gaten.
Bij mij spoot het er zo nu en dan uit.
Heb me zelf ook laten testen op een te hoog hormoon gehalte.
Deze bleek wel ligt verhoogd te zijn, maar gelukkig niet TE hoog om mijn zwangerschap tegen te gaan.

Als het nu toch veel is en het houd aan, zonder dat je zwanger bent, ga dan eens langs de ha zodat hij/zij een te hoog prolactine gehalte kan uitsluiten.

Succes Alma
23 weken en 5 dagen zwanger van de 1e

Hallo,

Ik heb dat ook dat er melk komt uit mijn borsten (alleen als ik in mijn tepels knijp), mede ook omdat ik 7 maand geleden ben gestopt met bv omdat we graag een 2e kindje willen.
Nu denk ik dat dat ook een reden is waarom het nog steeds niet raak is, maar jij bent ook gewoon zwanger geworden ondanks dat er melk uit jouw tepels kwam Alma? Maar dat er zomaar vocht uit jouw borsten komt Cosy heb ik nog nooit van gehoord, het lijkt mij op de eerste zwangerschapstekenen.

Groetjes Rosalie

Terug
Bovenaan