Gekke vraag.... schaamhaar verkleuring??

Hai meiden,

ik heb een beetje een gekke vraag . Mijn schaamhaar is licht van kleur en nu lijkt het aan de bovenkant donkerder te worden...?? Ik heb dit echt nog nooit gezien, kan het te maken hebben met mijn zwangerschap? Je kan toch ook zo'n streep over je buik krijgen, dit heeft volgens mij ook te maken met pigment?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Liefs Hallow




 
Hoi Hallow,

Haha, dat is gek. Ik zou het niet weten eigenlijk,ik kan het niet meer zien door mn dikke buik. Maar ik denk het niet anders had mijn vriend daar wel wat van gezegt.
Inderdaad kun je zo`n streep over je buik krijgen. Ik heb die niet, vind ik wel een beetje jammer, want dat staat wel heel mooi zo`n streep over je bolle buik.

Groetjes, Ris 28 weken
 
Hallo,

Ik weet het ook niet, klinkt opzich wel logisch ivm dat pigment gebeuren. Ook ik heb geen idee, ik kan al tijden niets meer zien (hihi).
Misschien kan je er op het net iets over vinden.

groetjes kirsten
39w1d
 
Ik had altijd al wel kleine blonde donshaartjes op mijn buik, maar nu zijn ze beter zichtbaar, ze zijndonkerder van kleur geworden, een kleine streepje piepkleine hartje tot aan mijn navel.

Dus volgens mij kan het heel goed...

 
Hoi,

mijn haartjes op mijn onderbuik, tussen navel en schaamhaar, zijn in eens ook heel donker geworden. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook.
Denk inderdaad dat dat te maken heeft met pigment. Heb helaas ook niet zo'n mooiste donkere streep over mijn buik...

Nelleke (30 weken)
 
Hey,

Volgens mijn gyn heeft het iets te maken met je hormonenhuishouding, waardoor je iets meer beharing krijgt en misschien verandert het daardoor ook wel van kleur.
Het komt na de bevalling normaal weer helemaal goed.

Groetjes,

Erika
 
Terug
Bovenaan