Gekke vraag

<p>Hallo allemaal, </p><p>Mijn man en ik zijn nu ronde 2.</p><p>Ik ben nu 4 maanden gestopt met de pil en sindsdien al regelmatig ongesteld (cyclus van 27 dgn). Mijn eisprong voel ik overduidelijk en heb 14 dgn na mn 1e cyclus dag. We hebben in de vruchtbare periode om de dag geklust.</p><p>Mijn nod stond op 17-1 maar ben nog steeds niet ongesteld. Heb vanmorgen een test gedaan maar was negatief. Ik heb sinds gister heel licht en heel af en toe wat lichtbruine afscheiding. Mn borsten doen zeer en ben soms voor het eten heel misselijk. </p><p>Heeft een van jullie hier ervaring mee? Ik word gek van die onzekerheid..</p><p>Groetjes </p>
 
Ik was zo'n 15 jaar aan de pil geweest voordat ik besloot te stoppen om zwanger te raken. Schrok ervan dat het al zo lang was maar het er nooit bij stil gestaan. Na het stoppen van de pil had ik heel veel last van mijn lichaam. Pijntjes, kwaaltjes noem maar op. Ook voelde in mijn ovulatie overduidelijk. Zo deed het bij mij zelfs zeer. Ook was mijn menstruatie heel anders dan hoe ik gewend was tijdens de pil maar las dat dit normaal was. Die van mij werd minder heftig en het heeft een aantal maanden geduurd voordat mijn lichaam weer rustig was. Door die minder heftige menstruatie kreeg ik ook het gevoel dat ik misschien al zwanger kon zijn en deed dus ook een test van Kruidvat huismerk. Was toen negatief. Ik heb niet zo'n menstruatie gehad als jij beschrijft maar mijn laatste menstruatie was heel dun. Zo dun dat ik geen tampon of maandverband nodig had. Het leek gewoon op lichtroze afscheiding en dat duurde anderhalve week. Toch maar weer een test en deze was positief. Snap heel goed dat je gek word van die onzekerheid. Je zou misschien een ander merk van een zwangerschapstest kunnen proberen? Toen mijn eerste test positief was heb ik er daarna nog 1 gedaan van clear blue.
 
Terug
Bovenaan