gekke vraag

hoi allemaal,

Misschien een gekke vraag aan jullie, maar ik heb sinds ik zwanger ben veel last van een verstopte neus??
Ik ben verder niet verkouden ofzo, maar als ik 's nachts een wakker word, kan ik daarna niet meer slapen omdat mijn neus dus helemaal dicht zit. Ik durf geen neusspray oid te gebruiken, want dat schijnt niet goed te zijn voor bloedtoevoer voor het kindje.
Heeft iemand van jullie hier ook last van, of eventuele tips??

Bedankt vast...
P.

Hey,
Ik heb er geen last van, maar misschien dat je kunt gaan stomen...
Je hebt ook van die eucalyptus balletjes die je op je kussen kunt lekken miss dat je dan beter ademt...
Groetjes

Ik heb er geen last van, maar volgens mij zwelt het slijmvlies in je neus of zo op door invloed van de hormonen. Daardoor snurken vrouwen ook meer als ze zwanger zijn. Kan me indenken dat het daar wellicht mee te maken heeft?

Gr Ingrid

Hoi,
Ja schijnt heel normaal te zijn, heeft idd weer met een bepaald hormoon te maken, weet ff niet welke, zou ik moeten op zoeken!
Je kunt bijv wel zoutoplossing gebruiken, dat kun je gewoon bij de apotheek krijgen, is dezelfde verhouding als in je lichaam (bijv traanvocht) dus kan absoluut geen kwaad!
Succes ermee!
Groetjes MJ

hoi puntje10,

ik merk juist dat mijn neus meer open is gaan staan. ben nu 12 weken zwanger (hoor dus eigenlijk bij het aprilforum). dat is natuurlijk wel gemakkelijk, ook wel een nadeel, want ruik nu alles een stuk beter

Hi P,
Ik heb hier ook last van, vanaf het begin al. Ook continu "korstjes" in mijn neus. Naar de apotheek gegaan, nu een speciale creme die ik 2 x per dag in mijn neus doe, hierdoor lossen de korstjes op en heb ik meer lucht. Irritant, maar gelukkig tijdelijk!
Groeten, Joyce

Terug
Bovenaan