gekke vraag

elize81

New member
hallo allemaal

Even een rare vraag misschien..maar ben naar een luiertas aant kijken maar dan voor een tweeling..en die kosten me toch wat..heeft er iemand toevallig tips of ideeen?

verder word ik al lekker dik..morgen krijgen we weer een echo dus ben benieuwd!
ze zijn ook flink aan het trappen en veel harde buiken!
 
moet die zoveel groter zijn dan een gewone?? in een gewone kun je ook heel wat stouwen hoor! ik gebruik em als ik wegga ook voor kleren en pampers van mn oudste zoon erbij. (ik heb er 1 van Kruitvat van Bambini/bamino of hoe het precies heet ;) ) en anders misschien via MP kijken voor een mooie? je hebt bij Kruitvat ook wel eens van die kleine weekendtassen, misschien is dat wat?
 
Olilie of hoe je het schrijft ;-) heeft volgens mij best grote luiertassen! Ze zijn niet goedkoop maar wel super gaaf! En misschien die van lief!
 
dankjulliewel voor de reacties...bij kruidvat is dat net een actie zeker?had bij babydump gekeken maar zat weinig tussen..dus ik ga even verder op zoek..
 
ja bij kruitvat moet je de folder in de gaten houden, die tassen komen regelmatig langs. zijn ook van die soort oilily-tassen maar dan zonder merk ;)! en ze hebben ook gewoon luiertassen, ik heb em toen een keer in de aanbieding gekocht, maar dat moet je ook net treffen!
 
Terug
Bovenaan