Geklaag!

Ik zit er even helemaal doorheen. Ik weet gewoon niet wat ik met mezelf aanmoet en baal gewoon verschrikkelijk van alles! Iedereen wordt zomaar zwanger lijkt wel en het kost ons zoveel moeite. Wij zijn nu bezig vanaf augustus 2003 en ik weet wel dat anderen misschien nog veel langer bezig zijn maar ik wordt er gewoon echt gek van! Elke maand begin ik weer met flinke moed en ga ik er weer voor! Op elke vriendin met kind reageer ik leuk en klets ik over kinderen niks is me ooit teveel. Als mensen er naar vragen zeg ik dat we nog even wachten hoor! Maar ondertussen brand ik van ongeduld en wil ik ook zo graag een gezinnetje vormen met mijn kind en mijn man! Net weer gehoord dat een kenisje zwanger is! Ik vind het zo moelijk! Ik kan het gewoon niet meer opbrengen om alles aan te moeten horen. Ik snap dat dit voor zoveel mensen zo herkenbaar is en ik gun het iedereen ook zo om zwanger te worden! Echt waar! Van dat lichaam van mij wordt ik ook gek want niks klopt. Dan is mijn temperatuur weer hoog en vandaag verlies ik weer een beetje bloed terwijl mijn NOD pas 5 mei zou zijn. Zou dit innestelingsbloed kunnen zijn? Er stond wel op die babybrabbelsite dat mijn innesteling vandaag was. Het was bruinig en heel weinig.Maar laat ik maar weer nergens op hopen! Ik stik ook van de koppijn, kortom het zit even niet mee! Sorry voor mijn geklaag! Groetjes Eva

Hoi eva,
Ik weet precies wat je bedoelt. Overal waar je kijkt lopen vrouwen met buikjes en zelf probeer je en probeer je maar. Ik ben 25 en mijn vriend en ik zijn vanaf nov.2003 al bezig. Het is zelfs zo erg dat ik gewoon slechte zin krijg als op televisie een actrice in een film zwanger word. Dus mijn medeleven heb je, en klaag maar lekker want dat kan soms heerlijk opluchten. Veel succes groetjes Fabbie.

ik snap je heel goed hoor want ik hoor en zie ook niks anders meer dan zwanger of heel veel mensendie je tegen komt in de stad die met een kinder wagen lopen met een babytje erinnouw dan wordt ik soms echt gek , maar ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn ookal is dat heel erg moeilijk maar te tijd dat je het het minst verwacht en er niet zo meer mee bezig bent komt opeens die dag dat je test positief is en reken maar dat gaat ook bij jouw gebeuren ik wens jeheel veel suc6 en houd vooral heel veel moed het komt echt vanzelf!!! xxx

Gewoon lekker van je afklagen, Eva! Hier kan het en mag het, niemand die je iets kwalijk neemt. Gelukkig zijn wij een van de eerste in de vriendenkring (voor zover wij weten, natuurlijk) en dat scheelt wel een hoop 'pijn' als anderen met baby-nieuws komen, maar ik begrijp heel goed wat je bedoelt!
Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding was, sterkte nog even tot 5 mei!
Liefs, kiki

Man ik weet precies hoe je je voelt. Zo heb ik me ook maanden gevoeld. Ik was v.a. juli bezig en weet sinds maandag dat ik zwanger ben. Bij de meeste mensen is het echt niet binnen een paar maanden raak! Wil je geen valse hoop geven, maar ik dacht ook echt dat m'n ongi zou komen: onrustig in m'n buik en beetje roze aan het wc papier. Maar daar bleef het bij.
Heel veel succes en het komt goed!

Ik weet niet zeker of dit een hart onder riem is of juist een cliche, maar ... de meeste stellen worden binnen een jaar zwanger. Dus gun jezelf ook die tijd en probeer er niet te veel mee bezig te zijn (want dat werkt helaas averechts), maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ondertussen is het wel elke maand weer een flinke teleurstelling.

Ik hoop met je mee dat het deze keer raak is!

Ik weet precies hoe het voelt omdat ik het zelf ook een beetje heb. Nieuwe vriendin van mijn neef na 3 maanden relatie zwanger, vriendin, iedereen. Ik weet dat je het een jaar moet geven, maar ben nu iets langer dan 5 maanden bezig maar nog maar 2 keer ongesteld geworden. Het is niet eerlijk want zo duurt het wel heel erg lang. Zeur maar lekker door dus.

Hoi!

Nou meid! Klaag maar lekker hoor! Daar is dit forum ook voor. Het is fijn als anderen weten wat er in je omgaat. Ik weet als geen ander wat het is. In mijn omgeving wordt ook iedereen zwanger en ik zie ook veel meiden met een kinderwagen lopen. Als ik iemand met een tweeling zie lopen dan denk ik: had er 1tje aan mij gegeven. Erg he? Het lijkt wel dat je op een gegeven moment egoistisch wordt. Ik hoop dat je niet meer lang hoeft te wachten tot je zwanger wordt meissie!

Groetjes van Sandra B
(2,5 jaar aan het proberen)

Terug
Bovenaan