Ik zit er even helemaal doorheen. Ik weet gewoon niet wat ik met mezelf aanmoet en baal gewoon verschrikkelijk van alles! Iedereen wordt zomaar zwanger lijkt wel en het kost ons zoveel moeite. Wij zijn nu bezig vanaf augustus 2003 en ik weet wel dat anderen misschien nog veel langer bezig zijn maar ik wordt er gewoon echt gek van! Elke maand begin ik weer met flinke moed en ga ik er weer voor! Op elke vriendin met kind reageer ik leuk en klets ik over kinderen niks is me ooit teveel. Als mensen er naar vragen zeg ik dat we nog even wachten hoor! Maar ondertussen brand ik van ongeduld en wil ik ook zo graag een gezinnetje vormen met mijn kind en mijn man! Net weer gehoord dat een kenisje zwanger is! Ik vind het zo moelijk! Ik kan het gewoon niet meer opbrengen om alles aan te moeten horen. Ik snap dat dit voor zoveel mensen zo herkenbaar is en ik gun het iedereen ook zo om zwanger te worden! Echt waar! Van dat lichaam van mij wordt ik ook gek want niks klopt. Dan is mijn temperatuur weer hoog en vandaag verlies ik weer een beetje bloed terwijl mijn NOD pas 5 mei zou zijn. Zou dit innestelingsbloed kunnen zijn? Er stond wel op die babybrabbelsite dat mijn innesteling vandaag was. Het was bruinig en heel weinig.Maar laat ik maar weer nergens op hopen! Ik stik ook van de koppijn, kortom het zit even niet mee! Sorry voor mijn geklaag! Groetjes Eva