Gekleurde afscheiding in mijn onderbroek.

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal.

Ik ben nu 38 weken zwanger en vindt nu de hele tijd een blauw/groene afscheiding in mijn onderbroek. Het zelfde gebeurde laatst ook met een washandje waar ik me mee gewassen had. Kan iemand me daar wat over vertellen. Dit is mijn 1e zwangerschap en ben nu heel erg onzeker daarover. Zou het kunnen zijn dat dat mijn vruchtwater al is. Als het vruchwater was dan moest ik namelijk mijn verloskundige bellen omdat het kindje nog niet geheel was ingedaald.

Zou het heel fijn vinden als iemand me kon helpen.

Alvast bedankt. Groetjes Anet

Is het een beetje glazig?

Het lijkt erop dat je je slijmpromp in stukjes aan het verliezen bent.

Miep

Nee het is niet glazig.

Het is gewoon een blauwe kleur in mijn onderbroek.

Moet ik nu wel of niet de verloskundige bellen?

Groetjes Anet

Maar wat is een slijmprop dan? Is dat erg als je dat verliest?

Groetjes Anet

Beste Anet,

Ik zou zowiezo ff bellen. Volgens mij is de slijmprop nl rozig... of doorzichtig. Maar bij twijfel zou ik zowiezo altijd de VK bellen. Daar zijn ze voor en ze hebben vaak dat je liever 1 x teveel belt dan 1x te weinig.

De slijmprop verlies je vaak een paar weken voor de bevalling, maar kan ook pas bij de bevalling. Deze slijmprop zit bij de baarmoedermond om bacterien ed tegen te houden.

FF bellen hoor!
Succes, en laat ff weten wat ze zei!

groetjes Pauline

Ik zou mijn slijmprop voor mijn laatste bevalling als glazig - groenig omschreven hebben, en niet als roze. Pas later toen ik ook bloed begon te verliezen zag het er wat rozig uit. Maar daarvoor was het een glazig mosgroen kleurtje.

Maar de VK kan je inderdaad meer vertellen.

Hoi!

Ik ben 37 weken en heb hetzelfde, maar dan niet blauw, maar wit-geel. Heel smakelijk trouwens.. ahum! Morgenvroeg wil ik mijn huisarts eens bellen, want ik heb er ook jeuk van,  dus dikke kans op een schimmeltje. Ik zou gewoon even overleggen met je vk of huisarts, dan weet je het zeker. Een schimmel is goed te verhelpen en als het vruchtwater of de slijmprop mocht blijken te zijn is het misschien ook wel handig als zij op de hoogte is.

Ben benieuwd!

Terug
Bovenaan