gekleurde afscheiding

Hallo dames,

Eigenlijk hoor ik niet op deze site, maar jullie zijn wel degene met ervaring.

Wij zijn al ruim een jaar bezig, het is één keer gelukt, maar helaas van korte duur.

Deze maand had ik weer de hoop (slecht slapen (vaak en erg vroeg wakker), af en toe een rommelig gevoel in mijn buik). Morgen/overmorgen zou ik ongesteld moeten worden.

Nu heb ik vanaf zondagavond bruine afscheiding. Ik lees er op deze site weleens wat over, maar wat is normaal. Het duurt nu een dag of 3, is meestal bruin, weinig met wat kleine sliertjes. Af en toe is het roze/bruin.
Zijn er meer vrouwen die dit hebben gehad?
 
Hoi,

Ik heb precies hetzelfde alleen is het bij mij begonnen op dag 20 en gestopt op dag 23 (gisteren). Ik had die dagen ook een ongesteld gevoel in mijn buik.

Ik moet dus nog een weekje wachten.

Ik heb gehoord dat als het niet doorzet (dus bloederig wordt) je dan zeker kans hebt dat je zwanger bent. Het kan dan een innestelingsbloeding zijn.

Ik zal voor je duimen. Laat je het weten?

Groetjes Coco
 
Hoi,

het kan zijn dat het innestelingsbloed is.
Maar sorry dat ik het moet zeggen hety kan ook het begin van een vroege miskraam zijn.

Mijn vriendin heeft dit ook gehad en is nog steeds zwanger hoor niks aan de hand.
Maar ik zelf heb het ook gehad en helaas werd het een miskraam.
Je kunt het helaas niet tegen houden gewoon afwachten hoe lullig dit ook klinkt.

Maar je kunt ook even kontakt met je huisarts opnemen. En heb je al een zwangerschaps test gedaan????
Misschien ben je toch ongesteld geworden.
Ik hoop dat je gewoon zwanger bent en dat het goed gaat.


Heel veel groetjes en sterkte van Linda
 
Terug
Bovenaan