Geklooi met spenen

Ik ben zo aan klooien met spenen.
Heb avent flessen. Heb daar de standaard spenen bij. Maar daarmee smakt mevrouw echt onwijs.
En slikt daarmee heel veel lucht in.

Heb difrax s- fles geprobeerd. Speen is beter maar de fles zelf vind ik niks.

Nu blijken de difrax spenen ook op de avent flessen te passen.

Nu heb ik 1 speen maat small (zat op de s-fles) en vandaag 2 spenen maat medium gekocht.
Je raadt t al.. small gaat heel langzaam. Maar medium veel te snel.

Had ook nog ander spenen (natural feeding) van avent gekocht maar daar heb je ook weer speciale flessen van avent nodig.

Pffff wat een gedoe.
Wat is nou wijsheid?

Vannacht maar gewoon verder met die avent standaard, aangezien ik er daar gewoon genoeg van heb om de hele nacht te pakken.

Maar weet ff niet waar ik nou morgen mee door moet gaan.

Zoals ik nu aan t rommelen ben lijkt me ook niet goed.

Dacht dat fles veel makkelijker was dan bv...haha niet dus.

Oh ja passen de spenen van difrax op avent dat wist ik niet.

Gebruik je nu de s en m speen van difrax op een avent fles? Snap ik dat goed? Jij kan echt klooien hahaha

Mijn ervaring is dat de difrax fles wel went hoor. Het fijne is dat je de bodem losser kan draaien als het te langzaam gaat. Als je hem tussendoor warm wil houden in water gewoon goed zorgen dat het water uit het randje bij het ventiel is gedrupt. En anders even doekje op haar buikje. Mijn ervaring is dat het voornamelijk op je eigen handen drupt. Hoe irr ook. Het went en jr wordt er handig in. Dus misschien toch de difrax proberen. Wij gebruiken de s speen kers vorm de m gaat nog veel te snel.

Nou succes, ik heb verder geen flessen ervaring sorry. Ik heb overigens meer ongemak gehad van mijn borstvoeding en kolf avontuur bij de eerste dan nu met een soms lekkende difrax fles haha dus die mening deel ik niet.

Ik gebruik de Avent Natural met bijpassende speen en dat gaat eigenlijk heel goed!

Maar ik ken het probleem hoor! Heel irritant... Bij de eerste had ik ook difrax s flessen en ik zweerede erbij. Dus bij de tweede een hele lading ingeslagen, nou dat ging dus voor geen meter! Overgegaan op Avent en niet meer gestopt ermee.... De natural ben ik echt heel tevreden over!

Ja je kunt de difrax spenen ook op de avent flessen gebruiken. Maar omdat s te langzaam gaat en m te snel, heb ik besloten om t verder te gaan proberen met de natural.
Daar smakt ze al veel minder mee.
Net nog twee flessen erbij gekocht. Heb inmiddels kapitalen uitgegeven aan flessen en spenen.
Maar goed....alles voor t goede doel he.

Ga t nu ff hier op houden en kijken hoe t gaat. Steeds wisselen lijkt me ook niet goed.

Wat een goede he!
Wij hebben drie soorten flessen bij de twee geprobeerd en de derde was een schot in de roos..
Ons ventje heeft een slechte tongtechniek en kon absoluut niet overweg met avent. Speen was te groot en hij smakte enorm. Esri ook.. dus die was af geschreven. Toen de difrax geprobeerd die een toch al een smalle speen heeft! Ook dat werkte niet.
Nu dus de Dr. Brown's. Is een relatief dure fles, maar met een goede smalle speen die perfect in zijn mondje past en dus ook beter drinkt! Verdient nog geen schoonheidsprijs maar toch.. Ze drinken!
En wat je zegt, je bent er echt een vermogen aan kwijt!

Ik hoop voor je dat het goed gaat! Ze moet natuurlijk ook wennen he..

Terug
Bovenaan