Gekolfde flesvoeding

Mijn dochter is nu 8 weken jong. Toen ze zo'n 2 weken jong was heeft ze voor het eerst gekolfde voeding gehad via de flessen van avent. Dit hebben we wel eens vaker gedaan maar sinds een week weigerd ze de fles helemaal en wil ze alleen de borstvoeding. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Greotjes Natasja
 
Hoi Natasja, je kunt het beste naar het Borstvoedingsforum van de SBO gaan.
Als je daar tussen de oude berichten zoekt dan kom je zeker een heleboel goede adviezen tegen.

www.borstvoeding.com en dan naar forum gaan.

Groeten Linda
 
De site die Linda aangeeft is inderdaad erg goed. Mijn zoontje is ondertussen 26 weken oud en heeft geen fles meer gepakt sinds hij 5 weken oud was. Alles heb ik geprobeerd. Sinds kort ben ik weer aan het werk en krijgt hij op die dagen een bordje pap (borstvoeding met veel rijstebloem, zodat het een beetje een stevig papje wordt). Ook krijgt hij een fruithap en een groentehap. Maak je je er in ieder geval niet te druk over. Ik heb erg veel gepiekerd, maar dat zorgt er zeker niet voor dat je dochtertje de fles gaat pakken.

Veel succes en als je de gouden tip hebt, lees ik dat graag.
 
Hoi Natatsja,
Ik had hetzelfde met mijn dochter. Ze dronk redelijk goed uit een flesje en ineens begon ze heel hard te huilen als we dat probeerden. Achteraf bleek dat ze spruw had. Waarschijnlijk is en speen pijnlijker dan een tepel! Nu de spruw weg is, wil ze wel weer uit een flesje drinken.
Succes, groeten Maaike
 
Terug
Bovenaan