gekookt?

Ik heb een zoontje ( Rick ) van 5 weken. Ik las ergens in het forum dat je ( begrijp ik hieruit ) eerst voor je nutrilon maakt het water moet koken en dan laat afkoelen en met dit water later het flesje klaar te maken. Vlgs de kraamzorg die ik toen had kon dit gewoon met water uit de kraan en dan warm maken in de verwarmer of magnetron. Wat is nou het beste? hij heeft ook darmkrampen.
 
Hoi Margaretha,

Kraan water kan geen kwaad.
Maar ik hoor idd wel eens dat krampjes minder worden na het koken van water. HEtis allicht het proberen waard voor een paar dagen.

Groetjes
 
Ik gebruikte voor de eerste weken altijd barleduc omdat de darmpjes dan inderdaad erg gevoelig zijn. In principe kan kraanwater ook geen kwaad, maar ik zou dan ook eerder kiezen voor gekookt water. Toen ze de krampjesperiode door waren ben ik met gewoon kraanwater begonnen. Zielig he, die darmkrampjes.
 
volgens mijn ligt het eraan of je hard/zacht water hebt.
wij hebben het wel altijd afgekookt,ik zou zeggen probeer het een week en kijk eens of de krampjes minder worden.
succes
 
mijn is ver teld door de kraamverzorgster dat je per fles gewoon kraanwater mag gebruiken
allen als je voor 24uur maak is het beste om gekookt water te gebruiken
en als je kindje buik kramjes heeft probeer dan gekookt water os spa blauw
veel sucses ineke
 
Terug
Bovenaan