Gekortwiekt

A

Anoniem

Guest
Hahahaha...we hebben Efraim echt een s'zomers koppie gegeven.
Vorige week was er een tondeuse bij de marskramer voor 7 euro.
Nou, manlief hem gehaald en we hebben Efraim er eerst een poosje naar laten kijken.
Even aangezet enzo....
Daarna geprobeerd op de langste stand...ik hield Efraim bezig met een boekje en mijn man heeft het gedaan.
Nou echt super...Efraim moest er keihard om lachen en bleef ook wel redelijk stil zitten.
Vanavond hebben we het een standje korter gedaan en ook dat ging super.
Hij heeft nou echt zo'n lief stekelkoppie...zo schattig.
Een beetje gel erin en klaar...
Alleen is die gel van zwitsal er zo uit...
Wat gebruiken jullie?

Mogen we een foto zien van het resultaat?

Morgen krijgt Thomas een z'n tweede tondeuzebeurt. Vorige keer ging best goed.

Ida

onze zoontje is al 4keer geknipt, ja het groeit zo hard, hij is nu bijna 10maanden.
IN het beging gebruikte ik ook haargel van zwitsal, ruikt ook zo heerlijk, maar naar verloop van tijd zakte zijn kuifje weer in.
nu gebruik ik gel van de etos, speciaal voor kids. die is echt super.blijft lang in model en ruikt naar bubble gum. dus wat let je gewoon proberen.
groetjes.

hihi, ben blij dat het haar van Nynke een beetje begint te groeien. Iedereen denkt dat ze kaal is maar het is spierwit dus je ziet het niet zo goed. Knippen is er hier nog niet bij dus!

Heej,
Nou de kleine van mij moet nog steeds geknipt worden..
Alleen helaas zit hij nog niet echt stil..
Hij heeft een bos met haren! echt mooi.. maar om stekels te doen is het nu toch wel te lang voor.. Ik gebruik ook de zwitsal haargel.. maar ben nu ook overgestapt naar de kidzgel! die blijft inderdaad langer in model.. maar die van zwitsal vond ik toch lekker ruiken.
als Dani 9maanden word gaat hij dus echt naar de kapper.. het groeit nu echt snel!

XXX manuela en dj

Erikjan heeft ook gel in zijn haar, eerst had ik ook zwitsal, maar dat is net water. Nu doe ik eerst lotionm in zijn haar voor het lekkere ruiken, en daarna hele sterke taft-gel, maar ook dat houdt het niet een hele dag, hij slaapt het er denk ik uit of zo. Hij gaat iedere dag in bad, dus ik vind het niet zo erg dat het niet kinderen is.

Janine

Terug
Bovenaan