<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik schrijf op dit forum omdat volgens mijn man het geen zin heeft om het tegen mijn schoonmoeder te zeggen want je kunt het net zo goed tegen een deur zeggen. Mijn bevalling is een moment waar ik me nog nooit zo sterk heb gevoeld. Maar het moment wordt lichtjes overschaduwd.</p><p>Twee uur nadat ik bevallen was van een prachtige zoon kwamen onze ouders ons opzoeken. Ik ben enigste dochter en mijn eerste kind dus het was toch wel speciaal voor mij en mijn moeder dus zij kwamen ook iets eerder. Na een kwartiertje kwamen ook mijn schoonouders. Na 5 minuten zie ik mijn schoonmoeder iets tegen mijn moeder zeggen. Ik vroeg naderhand wat er aan de hand was. Ja zei mijn moeder ze vertelde wanneer haar dochter mijn schoonzus dus moest bevallen, de week erop. Nou zul je denken nou ja zo erg is dat toch niet maar de zus van mijn man staat constant in de schijnwerpers. Toen wij vertelde dat ik zwanger was zei ze tegen haar zoontje ja nu ben je niet meer het oogappeltje van oma.</p><p>Ik ben nu nog steeds zo pissig dat ze zelfs twee uur nadat mijn prachtige zoon geboren was het nog steeds om iemand anders kan laten draaien. Overdrijf ik? Tips om dit los te laten?</p><p>Groetjes</p><p>Caroline. </p>